Гаряча тема:
- Війна
Технології для електронної комерції: досвід IT-компанії Astound Commerce
Експерти компанії розповіли про технології та досвід розробки в сфері електронної комерції.
Минулого тижня до Хмельницького завітала міжнародна компанія Astound Commerce з дводенним мітапом E-commerce Fusion, що мав на меті розповісти більше про технології, рішення та досвід розробки в сфері електронної комерції для світових гравців ритейлу. Серед клієнтів Astound є b2b, b2c, b2b2c компанії індустрій fashion та beauty, спортивних товарів і одягу, фармацевтики і продуктів харчування. Компанія завітала до міста не лише з презентаціями експертів, але й щоб поділитися планами з відкриття нового офісу та пошуку ключової команди технічних спеціалістів в Хмельницькому.
«Компанія дійсно розглядає Хмельницький як одну з потенційних локацій для відкриття нового офісу в найближчій перспективі. У рамках цього рішення ми проводимо дводенні мітапи у чотирьох західноукраїнських містах: вже провели у Тернополі, наразі нас чекає Рівне та Луцьк. Ми сподіваємося, що під час профільних заходів зможемо ближче познайомитися з місцевими спеціалістами і зрозуміти, де відкриття нового центру розробки Astound Commerce – найбільш очікуване», – зазначила Людмила Шевченко, спеціаліст з зовнішніх комунікацій Astound Commerce.
У рамках E-commerce Fusion Meetup експерти компанії представили 10 виступів і поділилися з учасниками основами технічної розробки e-commerce рішень, так і детальним підходом в бізнес-процесах Astound.
Роман Жорник, Web Developer Lead компанії, виступив на тему «Веб-розробка в Astound Commerce: світлі сторони та не дуже» та розповів, як влаштована веб-розробка проектів для глобальних клієнтів, якими інструментами потрібно вміти користуватися та як комунікувати одночасно з усіма учасниками проекту.
«Усі проекти Astound Commerce орієнтовані на досить великих клієнтів з обсягами продажів на рівні 10-50 млн доларів у рік. Відповідно навантаження на їхні сайти є неймовірно великим. Практично під час кожного проекту нам необхідно інтегруватися з платіжними провайдерами (включаючи управління шахрайскими ризиками), з провайдерами податків, системою управління замовленнями, CRM-системою, системою перевірки адрес, провайдером рекомендацій і системами аналітики», – зазначив Роман Жорник.
Зазначимо, що серед постійних клієнтів компанії такі всесвітньо відомі бренди, як Adidas, Lacoste, L’Oreal, Under Armour, Jimmy Choo та інші.
«Творчі люди завжди у пошуку альтернативного погляду на те, чим займаються. Креативні фахівці намагаються віднайти нові шляхи навіть тоді, коли старі методи працюють і приносять гарні результати. Якщо щось не працює, вони максимально глибоко досліджують тему до моменту, поки не знайдуть ефективне рішення. Готовність вивчати предмет, допитливість і вміння пропонувати альтернативні рішення і вирізняють видатних спеціалістів від просто хороших», – розповів під час виступу Олег Левашов, Design & UX Manager компанії Astound Commerce, спеціаліст із 10-річним практичним досвідом роботи в сфері комерційної розробки програмних продуктів.
У своєму виступі «Мистецтво інженерної творчості» Олег Левашов поділився основними підходами в техніках творчого мислення, які варто використовувати у своїй роботі IT-спеціалістам незалежно від інженерного профілю.
«Бізнес починається з ідеї про цінність, яку споживачі будуть купувати. Комерційні IT-проекти починаються з визначення можливостей, які допоможуть продати клієнту створену цінність. Тому чіткі вимоги до програмних продуктів – це єдиний перевірений міст між замовником, його бізнес-потребами і командою, що розробляє проект. Зрілі компанії з хорошою репутацію на ІТ-ринку вирізняє висока спеціалізація в межах циклу розробки програмного забезпечення, з виділенням бізнес-аналізу як окремого напряму. Це підвищує ефективність розробки продукту на всіх етапах циклу», – про це у виступі «Requirements happen» розповів Андрій Зимуха, Business Analyst Lead.
За словами спеціаліста з зовнішніх комунікацій компанії, унікальність E-commerce Fusion Meetup полягає не тільки в якісному контенті та професійних спікерах, що залюбки поділилися власним професійним досвідом з учасниками мітапу. Безумовною мотивацією для IT-спеціалістів стала можливість більше дізнатися про кар’єрні можливості і внутрішню «кухню» компанії, яка сьогодні є лідером серед гравців на ринку e-commerce в Україні.
«Як на мене, потрібно більше таких спеціалізованих мітапів у Хмельницькому. Спікери Astound Commerce порадували рівнем доповідей і користю інформації. Адже було багато і теорії, і необхідної практики. Компанія має гігантський досвід – і це великий плюс, що вона вирішила ним поділитися. Тож сподіваюся, що це не остання подія компанії у нашому місті», – розповів про свої враження Олексій, Frontend Developer, один із учасників E-commerce Fusion Meetup у Хмельницькому.
Варто нагадати, що компанія Astound Commerce Україна активно розвивається і входить до ТОП-25 ІТ-компаній за рейтингом DOU та нараховує сьогодні понад 700 розробників. Astound Commerce заснована в 2000 році в Сан-Франциско та нараховує сім центрів розробки по всьому світу, зокрема у Болгарії, Колумбії та Словаччині. Компанія активно розвивається і на території України та має офіси у Києві, Вінниці, Ужгороді і Чернігові.
Довідка. Компанія Astound Commerce – міжнародна IT-компанія, що забезпечує повний цикл E-commerce послуг. На сьогодні компанія реалізувала більше 1000 проектів електронної комерції для всесвітньо відомих брендів, cеред яких: Adidas, L’Oreal, Under Armour, Jimmy Choo, Lacoste, Versace та ін.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: