ye-logo.v1.2

Технології для електронної комерції: досвід IT-компанії Astound Commerce На правах реклами

Суспільство 2076
Фото: Спеціалісти компанії представили 10 виступів і поділилися з учасниками основами технічної розробки e-commerce рішень.

Експерти компанії розповіли про технології та досвід розробки в сфері електронної комерції.

Минулого тижня до Хмельницького завітала міжнародна компанія Astound Commerce з дводенним мітапом E-commerce Fusion, що мав на меті розповісти більше про технології, рішення та досвід розробки в сфері електронної комерції для світових гравців ритейлу. Серед клієнтів Astound є b2b, b2c, b2b2c компанії індустрій fashion та beauty, спортивних товарів і одягу, фармацевтики і продуктів харчування. Компанія завітала до міста не лише з презентаціями експертів, але й щоб поділитися планами з відкриття нового офісу та пошуку ключової команди технічних спеціалістів в Хмельницькому.

«Компанія дійсно розглядає Хмельницький як одну з потенційних локацій для відкриття нового офісу в найближчій перспективі. У рамках цього рішення ми проводимо дводенні мітапи у чотирьох західноукраїнських містах: вже провели у Тернополі, наразі нас чекає Рівне та Луцьк. Ми сподіваємося, що під час профільних заходів зможемо ближче познайомитися з місцевими спеціалістами і зрозуміти, де відкриття нового центру розробки Astound Commerce – найбільш очікуване», – зазначила Людмила Шевченко, спеціаліст з зовнішніх комунікацій Astound Commerce.

У рамках E-commerce Fusion Meetup експерти компанії представили 10 виступів і поділилися з учасниками основами технічної розробки e-commerce рішень, так і детальним підходом в бізнес-процесах Astound.

Роман Жорник, Web Developer Lead компанії, виступив на тему «Веб-розробка в Astound Commerce: світлі сторони та не дуже» та розповів, як влаштована веб-розробка проектів для глобальних клієнтів, якими інструментами потрібно вміти користуватися та як комунікувати одночасно з усіма учасниками проекту.

«Усі проекти Astound Commerce орієнтовані на досить великих клієнтів з обсягами продажів на рівні 10-50 млн доларів у рік. Відповідно навантаження на їхні сайти є неймовірно великим. Практично під час кожного проекту нам необхідно інтегруватися з платіжними провайдерами (включаючи управління шахрайскими ризиками), з провайдерами податків, системою управління замовленнями, CRM-системою, системою перевірки адрес, провайдером рекомендацій і системами аналітики», – зазначив Роман Жорник.

Зазначимо, що серед постійних клієнтів компанії такі всесвітньо відомі бренди, як Adidas, Lacoste, L’Oreal, Under Armour, Jimmy Choo та інші.

«Творчі люди завжди у пошуку альтернативного погляду на те, чим займаються. Креативні фахівці намагаються віднайти нові шляхи навіть тоді, коли старі методи працюють і приносять гарні результати. Якщо щось не працює, вони максимально глибоко досліджують тему до моменту, поки не знайдуть ефективне рішення. Готовність вивчати предмет, допитливість і вміння пропонувати альтернативні рішення і вирізняють видатних спеціалістів від просто хороших», – розповів під час виступу Олег Левашов, Design & UX Manager компанії Astound Commerce, спеціаліст із 10-річним практичним досвідом роботи в сфері комерційної розробки програмних продуктів.

У своєму виступі «Мистецтво інженерної творчості» Олег Левашов поділився основними підходами в техніках творчого мислення, які варто використовувати у своїй роботі IT-спеціалістам незалежно від інженерного профілю.

«Бізнес починається з ідеї про цінність, яку споживачі будуть купувати. Комерційні IT-проекти починаються з визначення можливостей, які допоможуть продати клієнту створену цінність. Тому чіткі вимоги до програмних продуктів – це єдиний перевірений міст між замовником, його бізнес-потребами і командою, що розробляє проект. Зрілі компанії з хорошою репутацію на ІТ-ринку вирізняє висока спеціалізація в межах циклу розробки програмного забезпечення, з виділенням бізнес-аналізу як окремого напряму. Це підвищує ефективність розробки продукту на всіх етапах циклу», – про це у виступі «Requirements happen» розповів Андрій Зимуха, Business Analyst Lead.

За словами спеціаліста з зовнішніх комунікацій компанії, унікальність E-commerce Fusion Meetup полягає не тільки в якісному контенті та професійних спікерах, що залюбки поділилися власним професійним досвідом з учасниками мітапу. Безумовною мотивацією для IT-спеціалістів стала можливість більше дізнатися про кар’єрні можливості і внутрішню «кухню» компанії, яка сьогодні є лідером серед гравців на ринку e-commerce в Україні.

«Як на мене, потрібно більше таких спеціалізованих мітапів у Хмельницькому. Спікери Astound Commerce порадували рівнем доповідей і користю інформації. Адже було багато і теорії, і необхідної практики. Компанія має гігантський досвід – і це великий плюс, що вона вирішила ним поділитися. Тож сподіваюся, що це не остання подія компанії у нашому місті», – розповів про свої враження Олексій, Frontend Developer, один із учасників E-commerce Fusion Meetup у Хмельницькому.

Варто нагадати, що компанія Astound Commerce Україна активно розвивається і входить до ТОП-25 ІТ-компаній за рейтингом DOU та нараховує сьогодні понад 700 розробників. Astound Commerce заснована в 2000 році в Сан-Франциско та нараховує сім центрів розробки по всьому світу, зокрема у Болгарії, Колумбії та Словаччині. Компанія активно розвивається і на території України та має офіси у Києві, Вінниці, Ужгороді і Чернігові.

Довідка. Компанія Astound Commerce – міжнародна IT-компанія, що забезпечує повний цикл E-commerce послуг. На сьогодні компанія реалізувала більше 1000 проектів електронної комерції для всесвітньо відомих брендів, cеред яких: Adidas, L’Oreal, Under Armour, Jimmy Choo, Lacoste, Versace та ін.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую