Гаряча тема:
- Війна
Заручники монетизації: на Хмельниччині частині пенсіонерів субсидію замість пошти перерахували у банк

Фахівці кажуть, подібні випадки фіксують по всій країні.
З початку березня на Хмельниччині почали виплачувати субсидію готівкою тим, кому така грошова допомога була призначена минулого року. Пенсіонерам, які мають банківські рахунки, кошти перераховували на картки, решті — виплату разом з пенсією мала доставляти «Укрпошта».
Однак, як розповідають у Департаменті соціального захисту населення Хмельницької ОДА, сталися технічні збої у системі, і субсидії деяких людей старшого віку, які мали б отримати їх поштою, перерахували в банк. Про це субсидіантам сповістили відповідним листом. Це означає, що пенсіонер, щоб отримати обіцяні державою «живі» гроші, має зареєструватись онлайн на сайті «Ощадбанку» і «призначити візит» у будь-якому відділенні банку на конкретний день та час.
«Подібну ситуацію спостерігаємо не тільки в Хмельницькій області, а по всій Україні, це тисячі громадян. Роль зіграв людський фактор. Пенсійний фонд передав дані субсидіантів до Мінсоцполітики, а звідти вже розподіляли кошти. Через якісь технічні помилки пенсіонерам, які отримували пенсію через пошту, перевели виплату субсидій на банк. Їм доведеться реєструватись на зустріч у банку і йти забирати гроші», - пояснює ситуацію заступник директора департаменту соціального захисту населення Хмельницької облдержадміністрації Микола Дідик.
За його словами, якщо людина через стан здоров'я чи з інших причин не може дістатись приміщення банківської установи, їй потрібно оформляти доручення. Зробити це можна у сільських радах, ЖЕКах чи в нотаріусів (за гроші). Далі, довірена особа, зможе піти й забрати кошти. Людям самотніми мають допомогти соціальні працівники.
У Департаменті відомо про випадки, коли пенсіонери, яких перевели на одержання субсидії в «Ощадбанк», під час заповнення форми на «призначення візиту» з'ясовують, що їх немає в реєстрі. Ситуацію пояснюють технічною помилкою під час внесення даних у систему.
«Як показала практика, в програму могли бути внесені певні неточності, тобто міг бути вказаний неправильно номер паспорта, чи помилка в імені та прізвищі. Через ці неточності система банку не розпізнає інформацію. Людям, які потрапили в таку ситуацію, потрібно йти в управління соцзахисту і повідомити про це. Вже там почнуть розбиратись і шукати неточність. Корективи внесуть і знову направлять до Мінсоцполітики. Гроші не пропадуть, їх обов’язково отримають люди», - розповідає Микола Миколайович.
Посадовець каже, що над проблемою працюють і незабаром виправлять. З наступного місяця обіцяють, що виплати будуть проводити уже без таких нюансів.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: