ye-logo.v1.2

В «Хмельницькобленерго» пояснили, що робити споживачам, яким не перевели переплату з рахунків

Суспільство 6123
Автоматичне переведення коштів припинили
Автоматичне переведення коштів припинили. Фото: online.ua

Автоматичне переведення коштів припинили.

Через відокремлення діяльності з розподілу та постачання електричної енергії, багато жителів Хмельниччини мали надлишково сплачені кошти на особових рахунках в АТ «Хмельницькобленерго». Наразі, зазначають у відділі зв'язків з громадськістю, вже понад 22 мільйони гривень було автоматично переведено із особових рахунків споживачів в АТ «Хмельницькобленерго» на відповідні особові рахунки споживачів у ТОВ «Хмельницькенергозбут».

«Це було досить зручно та швидко. Але, через зміни у законодавстві, зокрема такі, що стосуються змін в Податковому Кодексі України, нам повідомили, що наразі ми не уповноважені без згоди споживача продовжувати таке автоматичне переведення коштів. Тому споживачі, які раніше надлишково або помилково сплатили кошти в АТ «Хмельницькобленерго», мусять особисто звернутись в сервісний центр відповідного району електричних мереж та написати заяву про переведення цих коштів на відповідний особовий рахунок в ТОВ «Хмельницькенергозбут». Це стосується тих споживачів, які сплатили власні кошти. Наразі, орієнтовно, йдеться ще про суму близько 4 мільйонів гривень. А тим, хто має на рахунках переплачені кошти і отримував субсидії, переведення почнемо здійснювати після звірки з управліннями соцзахисту. Це, орієнтовно відбуватиметься в травні. Щоправда, люди, які знають, що є переплата власних коштів окрім субсидійних, вже сьогодні можуть написати відповідні заяви про переведення чи повернення коштів», - розповіла заступник директора з управління якістю АТ «Хмельницькобленерго» Олена Гриневич.

Перевірити, чи ваші кошти уже переведені на рахунок ТОВ «Хмельницькенергозбут» можна в особистому кабінеті споживача електроенергії на сторінці розрахунки (оплата). Або ж отримати інформацію за телефонами кол-центрів: в АТ «Хмельницькобленерго» за телефонами 0 800 50-50-62, (0382) 75-52-00, в ТОВ «Хмельницькенергозбут» за телефоном (097) 970-16-00.

У відділі зв'язків з громадськістю також зазначають, що споживачі, яким кошти ще не перевели, можуть ініціювати повернення коштів на свою картку, вказавши дані банку та номеру картки. Усе це також потрібно вказати у відповідній заяві.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую