ye-logo.v1.2

Гроші, земля та соцвиплати: з чим звертаються хмельничани до міськради

Суспільство 2281
Понад 28 тисяч звернень хмельничан стосуються соціальної сфери
Понад 28 тисяч звернень хмельничан стосуються соціальної сфери. Фото: lexinform.com.ua

За пів року хмельничани подали понад 32 тисячі звернень.

Відділ роботи зі зверненнями громадян Хмельницької міської ради проаналізував кількість звернень та питань, з якими найчастіше звертались містяни. За перші шість місяців 2019 року до відділу надійшло 32 тисячі 451 звернення. Це кажуть, на чверть більше, ніж минулого року. Найчастіше містяни звертаються письмово. Із загальної кількості це 94 відсотки.

Серед них лідерство займають питання соціального характеру – понад 28 тисяч звернень. Найактуальнішим є питання надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій або членам їх сімей, внутрішньо переміщеним особам із зони Операції об'єднаних сил та Криму. За ними - питання отримання соціальних виплат та забезпечення засобами технічної реабілітації (візки, милиці, протези, ходунки). Завідувач відділу роботи із зверненнями громадян Анатолій Савченко каже, що питання соціальної сфери не втрачають актуальності з року в рік.

Важливими для містян залишаються і питання роботи житлово-комунального господарства. У відділ звернення громадян міськради надійшло 1 тисяча 280 таких звернень. Серед них дороги, будівництво нових мереж водопостачання, ремонт і благоустрій прибудинкових територій. Також містяни звертались з питаннями вивозу сміття та вилову собак.

Турбують містян і питання земельних відносин. До міськради надійшло 926 відповідних звернень. Більша частина з них стосувалась передачі у власність земельних ділянок, надання містобудівних умов, переведення садового (дачного) будинку в житловий та вирішення земельних спорів. Найбільше серед цих звернень - питань про виділення земельних ділянок від учасників бойових дій.

Також люди звертались з питаннями освіти, охорони здоров'я та заробітної платні.

Менш актуальними для містян були питання екології – 7 звернень та культури – 18 звернень.

А от число звернень, що стосуються питань транспорту, зменшилось більш як на половину в порівнянні з минулим роком - з 287 до 111 звернень.

Крім цього на адресу керівництва міста надійшло 164 запити на публічну інформацію. Ще однією формою діалогу є функціонування порталу "Електронні петиції". За перше півріччя було створено 124 петиції. З них сім набрали 500 і більше голосів. Також, 256 електронних звернень містяни подали через сайт хмельницької міської ради. Форма такого звернення дає можливість візуалізувати проблему за допомогою фото чи відео та звернутися до влади для її вирішення, не виходячи з дому.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую