ye-logo.v1.2

Маршрутну мережу Хмельницького змінять

Суспільство 4004

Про це минулого тижня на брифінгу заявив начальник міського управління транспорту і зв’язку Петро Кузьмін.

«Життя вносить свої корективи: місто росте, зводяться нові будинки, торговельні центри і змінюється напрям руху пасажирів, – зазначив Петро Петрович. – Тому ми вважаємо за доцільне переглянути маршрутну сітку для її вдосконалення і оптимізації». Розробка маршрутної мережі – це формальне підтвердження доцільності того чи іншого маршруту. «Часто складається враження, що маршрути містом намалювали, як хотіли, – каже Віталій Мазур, доцент Національного університету львівська політехніка. – Але, насправді, все має економічне обґрунтування. Кардинально змінюватися маршрутні мережі не будуть. Ми візьмемо з уже існуючої мережі все найкраще і, враховуючи недоліки, щось додамо, а щось усунемо». Спочатку спеціально навчені люди проведуть дослідження: хто, куди, як часто і чим саме їздять. Потім, на основі цього дослідження буде складена або уточнена вже існуюча карта маршрутної мережі, винесена на затвердження міської ради, складений паспорт кожного маршруту, і тільки потім, у січні-лютому наступного року, проведений конкурс серед перевізників. Дозвіл на перевезення надається на конкурсній основі терміном на п’ять років, тому до визначення маршрутів підходять дуже скрупульозно. Основна вимога, яку ставить міська рада – це зменшення кількості автотранспорту, який перевозить пасажирів, за рахунок збільшення пасажиропотоків, таким чином зменшити кількість заторів на дорогах у місті, особливо у час-пік. Друге – потрібно розв’язати постійні затори на вулиці Кам’янецькій, відрегулювавши напрямки і кількість автомобілів. І третє – це надання пріоритету екологічному транспорту. Стосовно нових маршрутів, то, за словами Перта Кузьміна, розглядається маршрут, який з’єднає мікрорайони Дубове і Ракове на вулиці Купріна, але він надто дорогий для міста, тому про його впровадження говорити рано. Загалом, маршрутна мережа зміниться не більше ніж на 10%. До того ж, на наступний конкурс виноситиметься пропозиція про формування маршруту однотипними автомобілями. Щодо тарифів, начальник управління транспорту зазначив, що на сьогодні у Міністерстві транспорту розглядається пропозиція стосовно зміни тарифу на великогабаритні автобуси, які працюють у звичайному режимі роботи. Це автобуси, які працюють на маршрутах № 21, № 51 та № 2а. При попередньому перегляді тарифів, на цих маршрутах ціни не змінювали, але за останній час значно зросла ціна пального і управлінню довелося подали розрахунки на збільшення тарифу до 1 гривні 50 копійок. «Що стосується наших перспектив по «Електротранспорту», то, скажу чесно, та гривня, яка сьогодні є, вже не рентабельна давно, – зізнався Петро Петрович. – Собівартість перевезення уже складає більше півтори гривні, тому що з нового року ціна на електроенергію зросла на 30%. Щодо підняття тарифів роботи уже почалися, але про це говорити поки що зарано, тому що має бути витримана відповідна процедура.
До речі, тарифна сітка інших обласних центрів країни уже відрізняється від Хмельницької. До прикладу, у сусідніх Віницькій та Житомирській областях проїзд у тролейбусі вже найближчим часом коштуватиме півтори гривні, а в Києві за проїзд у маршрутці доведеться викласти 4,50 гривні.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую