Гаряча тема:
- Війна
Як зареєструватись у центрі зайнятості в період карантину
Служби зайнятості не здійснюють прийом громадян.
Через запровадження в Україні карантину, обслуговування клієнтів службами зайнятості змінено. Зокрема, призупинено прийом громадян.
Як повідомляє Хмельницький обласний центр зайнятості, щоб зареєструватися і отримувати послуги служби зайнятості потрібно:
- надіслати документи (перелік зазначений нижче), необхідні для реєстрації, на електронну адресу центру зайнятості/філії (за посиланням - https://khm.dcz.gov.ua/storinka/kontaktni-telefony, потрібно вибрати електронну адресу центру, у близькості до місця проживання; тут же вказані телефони для довідок);
або
- вкласти копії документів в скриньку, яка розміщена біля входу кожного центру зайнятості/філії; (під час подання документів рекомендується обов’язково залишити контактний номер телефону. Кар'єрний радник з вами обов’язково зв’яжеться).
Перелік копій документів для реєстрації:
- паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- трудова книжка (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості);
- документ про освіту;
- військово-обліковий документ для осіб, які звільнилися із строкової військової служби.
Для надання статусу безробітного та призначення матеріальної допомоги по безробіттю особа, окрім копій документів, подає ще заяву про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю. Зразок розміщений на Інтернет-ресурсах Державної служби зайнятості https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1515-18, або поруч з оголошенням, яке розміщене біля входу центру зайнятості/філії.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: