ye-logo.v1.2

«Більше, ніж у Винника»: як відома хмельницька блогерка заробляє в Instagram

Суспільство 20974
Скільки українські блогери заробляють
Скільки українські блогери заробляють. Фото: ілюстративне unsplash.com

Коли в арсеналі рекламні проєкти на тисячі доларів та майже 1,2 мільйона підписників.

Про хмельницьку блогерку, яка в Instagram має понад мільйон підписників, заробляє на рекламі, перетворюючи себе та свій спосіб життя на бренд, пише BBC Україна.

З яскравих фото усміхається струнка, приязна дівчина з ідеальним пресом. Ось вона пригортає доньку, ось тулиться до чоловіка, а ось позує з букетом чи демонструє нове вбрання.

Ця дівчина — Лена Мандзюк з Хмельницького. Вона не співачка, не акторка і не телеведуча. Але у неї в арсеналі рекламні проєкти на тисячі доларів та майже 1,2 млн підписників в Instagram.

Це на 200 тисяч більше підписників, ніж зараз має співак Олег Винник. Майже вдвічі більше за аудиторію зірки "Студії квартал 95" Олени Кравець та, наприклад, у два з половиною рази більше ніж в педіатра Євгена Комаровського.

В Україні Instagram став соцмережею номер один для користувачів до 27 років і продовжує стрімко зростати, цитує  BBC Україна Максима Саваневського, керуючого партнера комунікаційної групи PlusOne.

"Instagram в Україні в останні три роки росте значно швидше ніж Facebook. Зараз їхні аудиторії вже майже зрівнялися. Але середній час, який користувачі проводять в Instagram, значно більший ніж у Facebook", - підкреслює він.

Цей майданчик дав можливість тисячам українських блогерів "розкрутитися", наростити багатотисячну, а часом і багатомільйонну аудиторію та перетворити її на серйозне джерело доходу.

"Люди постійно підходять на вулиці"

Фото: з Інстаграму Лени Мандзюк

У минулому спортсменка та легкоатлетка Лена Мандзюк довгий час займалася вебдизайном. Свій блог в Instagram почала вести чотири роки тому.

Вона зізнається, що від початку планувала його як великий проєкт, а не як хоббі. Хотіла створити якісний і саме україномовний блог. Писала здебільшого про себе і свою сім'ю, давала поради щодо здорового способу життя, спорту.

Частково нові підписники з'являлися органічно, частково доводилося вмикати додаткові інструменти розкрутки - співпрацювати з іншими блогерами, підключати рекламу.

"Це було непросто. Аудиторія могла приходити, але потрібно було пропонувати їй щось цікаве і корисне, щоб втримати підписників на своїй сторінці, - каже Мандзюк. - Я проходила курси і семінари. Розвивала свій блог, а він розвивав мене".

За рік після запуску Instagram приніс блогерці перші гроші.

Спершу вона почала заробляти на платних фітнес-уроках в онлайні, а згодом додалася реклама.
Перші рекламні пости Мандзюк розміщувала за тисячу гривень. Але популярність блогу росла, а з нею і розцінки.

Зараз за співпрацю з певним брендом блогерка отримує кілька десятків тисяч гривень. Якщо йдеться про більш масштабний проєкт зі зйомками, то може йтися про кілька тисяч доларів.

Пропозицій так багато, що довелося взяти менеджера, який займається суто рекламною співпрацею. Блогерка погоджується далеко не на все.

"Люди мені дуже довіряють, я цю аудиторію збирала роками, докладала багато зусиль, тому я показую тільки те, що мені самі подобається, чим я користуюсь, зважаю на репутацію бренду", - підкреслює вона.

Фото: з Інстаграму Лени Мандзюк

Блог не лише став основним джерелом доходу, але навіть дозволив стартувати в офлайні. В найближчі тижні сім'я планує відкрити власну кав'ярню, сподіваючись, що згодом зможе створити цілу мережу закладів по всій країні.
Крім того, в планах - великі спортивні проєкти в офлайні.

"Блог - це не робота, це частинка нашого життя, - каже Лена Мандзюк. - Мені буде ніяково, якщо я прокинуся і не побажаю всім доброго ранку, не покажу своїх дітей, які машуть ручкою".

До того, що за популярність доводиться розплачуватися втратою приватності, ставиться спокійно.

"Люди постійно підходять на вулиці, ставляться до нас як до друзів, яких знають роками. Для нас з чоловіком це нормально", - додає вона.

Скільки українські блогери заробляють

Ринок Instagram зростає швидко, але оцінити його масштаби складно. Далеко не весь спонсорський контент оплачують "по-білому", каже Олена Дерев'янко, партнерка агенції PR-Service та віцепрезидентка Української PR-Ліги.

Виходячи лише з офіційних оцінок Інтернет асоціації України, ринок реклами в Instagram можна оцінити в 350 млн гривень на рік. Заробітки блогерів відрізняються суттєво. І це залежить не лише від кількості фоловерів.

Значно важливішою є якість та активність аудиторії, а також тематика блогу. Найвищі розцінки на контент, заточений на моду та красу.

"Ціна на спонсорований пост чи фото у більш-менш значущих блогерів коливається у широкому діапазоні від $50 до $1 500", - зазначає Олена Дерев'янко.

Блогер з аудиторією в 200-500 тис. підписників може заробляти до пів мільйона гривень на місяць, зазначає Даша Саклакова, керівниця SMM-агенції та сервісу аналітики 22nd Floor.

Такі заробітки можливі, якщо блогер розміщує рекламу 2-3 брендів в сторіз щодня, а також раз на три дні рекламу в пості. З такою аудиторією розцінки на спонсорський контент - 3-5 тис. гривень за рекламу в сторіз та близько 8 тис. гривень в пості.

Блогери з мільйонною аудиторією заробляють ще більше.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую