ye-logo.v1.2

Соціальний ролик про безпеку на дорозі переглянули понад 20 000 українців Новини від компаній

Суспільство 1987
У межах Всеукраїнського проєкту «Благаю, світись!» показали лазерну проєкцію соціального ролика про безпеку на дорозі у темний період доби
У межах Всеукраїнського проєкту «Благаю, світись!» показали лазерну проєкцію соціального ролика про безпеку на дорозі у темний період доби . Фото: компанії «ОККО»

Компанія «ОККО» розпочала всеукраїнський проєкт «Благаю, світись!».

У межах проєкту у Києві показали лазерну проєкцію соціального ролика про безпеку на дорозі у темний період доби. Жителі Хмельниччини долучилися до акції онлайн. Трансляцію ролика подивилися понад 20 000 українців, а у соціальних мережах темою вдалося охопити більше мільйона людей.

Тема соціального проєкту була обрана через гостру актуальність проблеми. За статистикою, аварійність на дорогах України щороку зростає. Лише у 2019 році сталося 160 тисяч аварій (це на 7% більше, ніж у 2018 році). У ДТП травмовано більше 32 тисяч людей, 3454 з яких загинули. 40% загинуло внаслідок наїзду на пішохода.

Згідно з офіційними даними, світловідбивачі зменшують ризик наїзду авто у 6 разів! Адже людина, яка має світловідбивальні елементи, помітна за 130 метрів, у той час, як людина у темному одязі – лише за 15-25 метрів.

«Пішохода в темному одязі водію вдається помітити лише за 15 метрів до авто. Тож навіть якщо він рухається з дозволеною швидкістю 50 км/год, гальмівний шлях складе близько 30 метрів, а це вдвічі більше, ніж та відстань, з якої він помітить пішохода у темному», – зазначив під час прем’єри соціального ролика Євген Муджирі, засновник електромобільного блогу AutoGeek.

Тож соціальним роликом «Благаю, світись!» компанія звернула увагу українців на проблему аварійності у темний період доби та закликала пішоходів, велосипедистів та водіїв мати світловідбивальні елементи на одязі та аксесуарах.

«Сучасні виробники велосипедного одягу інтегрують світловідбивальні елементи до екіпірування. Це недорого, але це дійсно рятує життя», – наголосив Дмитро Петров, співзасновник велокоманди Echelon, переможець змагань з гірського та шосейного велоспорту.

«Наш цьогорічний соціальний проєкт не є ситуативним, ми працюємо з підвищенням рів-ня безпеки на дорозі вже декілька років. У 2014 році ми запустили проєкт «Благаю, жи-ви! Безпека на дорозі». Ми привертали увагу до різних тем: до неприпустимості вико-ристання заглушок в авто замість ременів безпеки, до проблеми використання смартфонів під час руху. Цього року ми підняли проблему непомітних пішоходів, відсутності світловідбивачів в учасників дорожнього руху. Адже ми отримали статистику Націо-нальної поліції України і вона нас вразила, – розповіла про актуальність проблеми Ярослава Полякова, керівник відділу корпоративних комунікацій ОККО. – Ми вже по-чали отримувати запити щодо світловідбивачів – люди починають цікавитися аксесуа-ром і готові придбати його для себе та своїх дітей. Тож сподіваємося, що такими кро-ками ми зможемо позитивно вплинути на статистику аварійності у майбутньому».

Компанія планує продовжувати роботу з темою безпеки на дорозі. Наступна активність запланована на листопад і також буде пов’язана зі світловідбивними елементами. ОККО хоче привернути увагу до школярів, які часто не мають флікерів.

«Найближчим часом ми анонсуємо новий етап соціального проєкту. Привернути увагу великої кількості українців до проблеми – це серйозний успіх, тому наступними активно-стями хочемо закріпити звичку завжди бути помітними у темний період доби», – коментує Ярослава Полякова.

«Благаю, світись!» – це соціальна ініціатива компанії «ОККО», що є частиною проєкту «Благаю, живи!». Проєкт спрямований на те, щоб вплинути на поведінку учасників до-рожнього руху та спонукати їх відповідальніше ставитися до безпеки на дорозі.


Переглянути соціальний ролик: 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую