ye-logo.v1.2

Як працюватиме контрольна служба у хмельницьких тролейбусах

Суспільство 5285
У тролейбусах в тестовому режимі працює контрольна служба
У тролейбусах в тестовому режимі працює контрольна служба. Фото: з архіву

Пасажирів без квитка штрафуватимуть.

Хмельницька влада анонсувала, що з 1 травня електротранспорт міста повністю перейде на безготівкову оплату проїзду. У тролейбусах не буде кондукторів, а їм на заміну прийдуть контролери. Як повідомив заступник Хмельницького міського голови Микола Ваврищук, працюватиме вони систематично і непередбачувано для пасажирів на усіх маршрутах й контролюватимуть оплату проїзду.

«Коли контрольна служба буде заходити в тролейбус, валідатори блокуватимуться й пасажир вже не зможе завалідувати свій квиток. Громадян без квитка або з непровалідованим має покинути транспорт. Чи матиме контрольна служба право штрафувати, це вивчаємо ситуацію в інших містах. Бо на рівні законодавства штраф за безквитковий проїзд надходить до держбюджету, а не до місцевого. Думаємо над тим, щоб ці кошти йшли на підприємство і, швидше всього, це буде просто п'ятикратна вартість проїзду», - розповів Микола Ваврищук.

За його словами, зараз у контрольній службі працює 10 осіб, з-поміж тих, що раніше були кондукторами. З часом цю кількість збільшать до 50. Поки вивчають специфіку роботи такої служби.

«Можливі випадки, коли в тролейбусі відключені обидва валідатори. Тоді контрольна служба буде діяти відповідно. У системі видно, що валідатор не працює, тому претензій до пасажира не буде. За день ми фіксуємо поки до 5 перебоїв у роботі валідаторів», - каже Микола Васильович.

Заступник міського голови запевняє, що коли валідатор не працює, він може зчитувати інформацію з картки чи квитка в офлайн-режимі, адже функціонує завдяки мобільному зв'язку. Як тільки мережа з'являється, кошти будуть списуватись автоматично.

Читайте також: Тролейбус без кондуктора: де у Хмельницькому купити електронний та паперовий квитки

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую