ye-logo.v1.2

Київстар не працює — стався збій мобільної мережі

Суспільство 5743
Станом на 11-у годину мобільний застосунок «Київстару» досі не працює та не можна перевірити рахунок
Станом на 11-у годину мобільний застосунок «Київстару» досі не працює та не можна перевірити рахунок. Фото: автора

Представники компанії переконують, що проблему вже владнали.

Вранці 3 лютого в частини українців виникла проблема з мобільним зв’язком. Абоненти компанії «Київстар» розповідають, що не можуть нікому подзвонити через брак грошей на рахунку. Перевірити чи поповнити його вони не можуть, адже з’являється повідомлення про проблеми з підключенням. Також не працюють офіційний сайт і мобільний застосунок «Київстару». Про цю проблему говорять жителі різних міст, зокрема Хмельницького.

Кореспонденти сайту «Є» спробували перевірити, чи дійсно є проблема з мобільним зв’язком. Як виявилося, деякі абоненти «Київстару» дійсно не можуть зателефонувати через брак коштів, хоча їх мало бути достатньо. Інших же споживачів послуг цього оператора така проблема оминула. Втім, навіть вони не можуть перевірити стан рахунку.

Причини такого масштабного збою мережі представники компанії поки не повідомляють. На офіційній сторінці у фейсбуці лише підтверджують наявність проблеми й просять вибачення за тимчасові незручності.

«Сьогодні у частини клієнтів передплати могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі Київстар та 466. Ми приносимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10:30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично», — зазначено у фейсбуці «Київстару».

Кореспонденти сайту «Є» з’ясували, що станом на 11:00 сайт оператора вже запрацював. Однак мобільний застосунок — ні. Також досі неможливо перевірити стан рахунку.

Оновлено о 14:55. У фейсбуці «Київстару» пояснили, що складнощі виникли винятково через внутрішню помилку системи під час оновлення програмного забезпечення компанії. Кошти на рахунках абонентів, які були до моменту виникненням проблеми, залишилися в повному обсязі. Усі споживачі, які мали обмеження дзвінків внаслідок помилки як компенсацію автоматично отримають бонусні послуги.

Додамо, що наразі без жодних проблем можна перевірити стан рахунку.

Читайте також: Тарифи й абонплата у Хмельницькому: скільки містяни сплачують за комуналку

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую