Гаряча тема:
- Війна
Заміна лічильників в умовах воєнного стану: нові правила «Хмельницькводоканалу»
Працівники підприємства виїжджають лише на прохання абонента.
Основним завданням комунального підприємства «Хмельницькводоканал» надалі залишається забезпечення безперебійного водопостачання та водовідведення. Втім, запровадження воєнного стану винесло певні корективи в роботу підприємства. А саме — заміну лічильників, у яких завершився термін повірки.
За інформацією пресслужби КП «Хмельницькводоканал», з 4 березня працівники контрольно-сервісного центру підприємства не телефонуватимуть і не здійснюватимуть візити до споживачів для заміни лічильників, у яких завершився термін повірки.
«Зробили ми це свідомо для уникнення зайвої напруги у суспільстві. Єдиний виняток — це особисте звернення споживача. Це він може зробити усно або через письмову заяву. Крім того, він має попередньо повідомити про це голову правління ОСББ, відповідальну особу, чергових по будинку», — зазначили у «Хмельницькводоканалі».
Додають, що працівники підприємства впродовж робочого дня телефонують споживачам лише для того, щоб дізнатися показання квартирних лічильників води у разі їх неподання. Їх не може цікавити місця перебування/проживання власників квартир чи інша конфіденційна інформація.
Читайте також: «Ворог деморалізований і він мститься» - хмельницький міський голова
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: