ye-logo.v1.2

Як дефіцит пального впливає на роботу хмельницького громадського транспорту

Суспільство 2907
«Вранці та ввечері виїжджає достатня кількість громадського транспорту», — Микола Ваврищук
«Вранці та ввечері виїжджає достатня кількість громадського транспорту», — Микола Ваврищук. Фото: ілюстративне з архіву редакції

У години найменшого пасажиропотоку приватні перевізники можуть з’їжджати з маршруту, щоб заправитися.

Через російських окупантів по всій Україні спостерігається дефіцит пального. Особливо відчутним він став для власників приватного автотранспорту. Як же ця ситуація вливає на кількість громадського транспорту на вулицях Хмельницького, сайт «Є» запитав у заступника міського голови Миколи Ваврищука.

За його словами, пальне дійсно важко дістати. Щоб запобігти можливим проблемам, у Хмельницькому виділили місця для заправки служб критичної інфраструктури. Йдеться про поліцію, пожежників, швидку та деякі комунальні підприємства. Також немає жодної мови про скорочення кількості громадського транспорту. Лише вдень, коли найменший пасажиропотік, може зменшуватися кількість маршруток.

«Нині немає ніяких проблем — вранці та ввечері виїжджає достатня кількість громадського транспорту. Коли вдень їх заповненість становить 20-30 відсотків, приватні перевізники можуть з’їжджати з маршруту, щоб заправитися. Тому на маршрутах може бути не 200 одиниць громадського транспорту, а 140», — пояснив Микола Ваврищук.

Він додав, що комунальне підприємство «Електротранс» щодня намагається запускати на маршрути максимум тролейбусів. Також міська влада не відмовляється від планів закупити пів сотні нових тролейбусів за кредит Європейського банку реконструкції та розвитку. Однак остаточне рішення буде прийняте після нашої перемоги над російськими окупантами.

«Попри воєнний стан експерти з Києва та з-за кордону працюють над цим проєктом за грантові кошти. Тож для міського бюджету це нічого не витрачає. Консультанти мають у серпні надати свою оцінку ЄБРР, на ґрунті якої банк прийматиме рішення про надання Хмельницькому кредиту на нові тролейбуси. Однак до завершення воєнного стану ми не можемо приймати остаточних рішень», — зазначив Микола Ваврищук.

Що держава робить для подолання дефіциту пального

Перший віцепрем’єр-міністр — міністр економіки Юлія Свириденко під час телемарафону розповіла, що торік в Україні виробляли 18 відсотків необхідного пального. Решту — імпортували з-за кордону. В умовах масштабної війни Євросоюз став його основним джерелом. Дефіцит виник через ракетні удари окупантів по Кременчуцькому нафтопереробному заводу та блокаду українських портів.

Щоб розв’язати проблему, уряд працює над покращенням логістику постачання палива. Таким чином у травні проти березня імпорт пального за допомогою автоперевезень зріс у 15 разів, а залізничним і річковим транспортом — у п’ять разів. Однак цього не достатньо.

Юлія Свириденко припускає, що ситуацію вдасться покращити у найближчі тижні. Також держава не планує в умовах воєнного стану відмовлятися від регулювання цін на пальне.

Читайте також: У Хмельницькому встановлять ще один дзеркальний туалет

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую