clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt
Партнери рубрики: salsaEvolutionLatinich

Руеда де бачата від гостя з сусіднього Тернополя

Обмін досвідом між школами соціальних танців, то справа звична.

Тож, отримавши таку можливість, я в рамках «Маю ціль» одразу взяла участь в одному із таких заходів від Salsa Victoria та студії соціальних танців Social Dance Club з Тернополя. Переконана, що майстер-клас від Костянтина Валігури видався надто вже корисний і заслуговує на окрему увагу.
Відтак, на початку майстер-класу, звісно ж, розминка. Добряче розігріваємо тіло, за допомогою різної варіації базових кроків бачати, а також хвильок, поворотів.

Багато чого вивчали та повторювали… І як результат дещо із того, що запам’яталося далі у цьому блозі.
Перш за все, одне із найяскравіших вражень залишилось від виконання руеди де бачати. Так-так руеду, виявляється танцюють не лише у сальсі. І делікіно теж є у бачаті (трохи «по-сальсовому» звучить) або ще його називають поворот на 180 градусів.

Підписатися на канал "Є" в Youtube

Руеде де бачата, ось тут і попрактикували нові елементи та зв’язки. Руеда – це дуже весело грайливо, хороший спосіб розважитися у спільному танку. Особливо потішив елемент з красивою назвою «Роза». То така вправа у руеді де бачата, коли всі синхронно рухаються від партнера до партнерки, виставляючи, то праві руку й ногу, то ліві. Виходить дуже колоритно!

Підписатися на канал "Є" в Youtube

Додам, що реалізовувати вивчене на майстер-класах треба обов’язково протягом наступних двох тижнів. Можна це робити як на заняттях, так і на вечірках чи опен-ейрах. Якщо нехтувати цим правилом, то всі здобуті знання швидко забудуться.

І вже традиційно трохи теорії, яку я ретельно занотовувала на цей раз, навчаючись бачаті у Кості.
У соціальному танці все природно: якщо рухаєтеся вперед, то ступаєте на п’ятку, якщо назад, то на носок. Не варто постійно танцювати на носочках. Танцюючи, ставати на всю стопу – це буде правильно! Тоді і не так сильно втомлюватимешся, і не «завалюватимешся» у танку. І дуже важливо правильно переносити вагу. Якщо вага, коли танцюєте, опиняється на обидвох ногах, то важко зрозуміти, з якої ж рухатися далі.

Також Костя на майстер-класі пригадав, що партнер у танці може відпустити руку партнерки. У цей момент саме час застосувати жіночу (й чоловічу теж) стилістику , за допомогою вільної руки – це буде красиво. Вразі, якщо партнер повністю відпустив партнерку, це хороша можливість розкритися й показати своє вміння красиво рухатися не лише рукою, а й всім тілом. Ось він – шанс продемонструвати все, що «відточували», на леді стайлінгу та боді мувменту (це такі заняття, де дівчата вчаться прикрашати свій танок різними стилістичними «штучками», за допомогою рук, стегон, хвильок, роботи головою, плечами тощо). Хоча, насправді, у бачаті не дуже характерно розривати парні позиції, це доволі близький та контактний танець, як ви помітили. Якщо ж і відпускає партнер партнерку на якийсь час у «вільне плавання», то доречно це робити якомога ніжніше та плавно.


Ви вже знаєте, що у бачаті постійно повторюється один і той самий малюнок на вісьмірку (8), і так усю композицію: 1-4, 5-8. А кожна четвірка, відповідно, може бути окремим елементом. Більшість елементів починаються на 5. Якщо збилися, то підлаштуйтеся, головне, танцювати у ритм!

І пам’ятаємо, що кожен окремий танок, це окрема історія тривалістю у трек, де закохуєшся у свого партнера/партнерку. А як ми почнемо свою танцювальну історію? Тридцять повільних, плавних, ніжних секунд на початку танцю, аби ця історія по-справжньому відбулася!

Партнер проекту танцювальна студія "Сальса Вікторія"

 

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео




Архів новин

<<Грудень 2016>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31