clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt
Партнери рубрики: salsaEvolutionLatinich

Соціальні танці прийшли із народу, це – не спорт, навіть, у форматі бачата-інтенсиву

Над базою потрібно працювати постійно. Навіть професійні танцівники не нехтують бейсиком.

От якраз і у мене нещодавно видалася хороша нагода пригадати базу бачати, в рамках Інтенсиву з бачати, який провела танцювальна школа Salsa Victoria (швидкий танц-курс із сальси та бачати). І мене абсолютно не смутило скрупульозне проходження азів у рамках цього Інтенсиву.

Як зазвичай, дівчат на заняттях було багато! Але це нікого не стримало у вивченні елементів. А мені дісталася роль партнера. Це дуже корисний досвід і якісна вправа. Ти починаєш краще розуміти партнера, який намагається вести тебе у танці. Мені взагалі здається, що корисно було б іноді приміряти на собі ролі один одного, це пішло б на користь парі танцівників :)).

Ставши за партнера, відразу розумієш, як важливо тримати рамку (руки в тонусі), зігнуті зап’ястя з гачечками, як важливо, щоб була протиопора. Бо якщо не так, руки, до прикладу, повністю розслаблені, то партнер, наче в тренажерній залі, працює з вагою рук партнерки :)). Його рухи сковуються, йому важко вести та давати імпульси такій партнерці. Насправді імпульс, це не перетягування партнерки по танцполу :)), а це коли вказуєш їй напрямок у танці. Відтак, партнер задає своїм імпульсом направлення, а партнерка на основі своїх знань, досвіду та навичок слідує у танку. Виконати той чи інший елемент завдання партнерки після отримання та трактування імпульсу.

Вести у танці, я помітила, це ще й хороше тренування мозку, треба думати як і коли дати імпульс, яким має бути твій наступний елемент. Коли я була за партнерку, то могла просто розслабитись та слухати ведення партнера. Цінний досвід, однак!

Підписатися на канал "Є" в Youtube

Отож, підсумуємо, декілька танцювальних базових «істин» :)). Одна із них: не перекладаємо рамку на партнера, ми самі її піднімаємо, коли її повністю розслабляємо руки партнерові важко!

Партнери пропонують руку, де кисть, наче «пістолетом», а у партнерки зігнуте зап’ястя та є «гачечки», щоб триматися. Партнер кистю, у вигляді «пістолета», дає імпульс. Коли він дав імпульс, далі нічого не нагадує. Партнерка сама знає, що їй робити. Імпульс дається тоді, коли щось змінюється у танці (друга танцювальна «істина»).

Третя «істина»: не втомлююсь повторювати, що кут у лікті при поворотах і у танцях загалом має бути 90 градусів або тупішим, ні в якому разі не гострішим – це травмонебезпечно.

Щодо нових елементів із бачати, то цього разу вивчили світхарт (Sweet Heart), навіть, три його варіанти. Це партнер, наче завертає голубці, тож я побула ще й рисом :)). Кому яка асоціація допомагає вчити елемент.

До слова, на Інтенсиві я ще й іншу роль виконувала – «асистентки» тренерки. Було цікаво!

Підписатися на канал "Є" в Youtube

А так світхарт виглядав у моєму виконанні в парі з Клодом та Сергієм. Цікаво у соціальних танцях це те, що на той момент світхарт я вже танцювала, але не знала, що то він :))
Підписатися на канал "Є" в Youtube

Соціальні танці прийшли із народу, це – не спорт. Тут всі відкриті у своїй манері рухатися. А стилі й напрямки (течії) бачати нам диктує музика, яка останнім часом стала дуже різноманітною. Чи не найголовніший критерій професійного танцювання – це музичність. Відповідно, якщо музика диктує танцювати домінікану, танцюємо домінікану (хоча б у базовому варіанті), якщо диктує урбану – значить танцюємо урбану.

На Інтенсиві якраз вправи на музичність ми і виконували також. Нагадаю, що рахунок у бачаті на 8. А суть вправи полягала у тому, щоб плескати в долоні на сильну частку – раз (1). Саме на раз (1), на цю сильну частину вступаємо у танці. Потім шукаємо два (2) і хлопаємо. Потім хлопаємо на 2 і 6, і так далі. Ми завжди маємо відчувати, де наше раз, якщо вступати на 8 чи 2, то це не музично. Такі вправи на музичність треба робити.

Як ви вже знаєте, у бачаті кроки прохідні. Крок – це перенесення ваги, а теп – це без перенесення ваги. Отож три кроки, а четвертий теп. У рахунку важливо розуміти важливість «і». Саме на це «і» робиться характерний для колумбійської бачати акцент стегном (у домінікані його не має). Коли танець виконується у парі, партнер зрозуміє, де потрібно робити цей акцент. Як саме виконується партнеркою такий акцент стегном? Як у східних танцях, до прикладу, стегно рухається більше по траєкторії вверх у ребро, а не в бік.

А ще інколи у початківців виникає питання, куди дивитися у танці. Віка рекомендує віднайти на лобі партнера точку, туди й дивитися. Таким чином, і контакт є, і не ніяковієш, і не витріщаєшся :)). Пишу про це, бо, можливо, комусь саме ця танцювальна порада буде корисною.

У попередніх матеріалах, я не писала про специфічні базові знання, про рахунок бачати, її класифікацію тощо. Зараз все-таки трохи приділила цьому увагу, бо розуміння цих базових речей у будь-якому разі має велике значення для тих, хто хоче навчитися танцювати бачату

І додам трішки про бачату, її походження та класифікацію.

Бачата родом із Домініканської республіки. Її танцюють у країнах Карибського басейну, США. Хоча, на сьогоднішній день, легше вказати, де її не танцюють :)). Стилів бачати існує дуже багато. Загалом вони відрізняються за складністю та задіяними у танці частинами тіла. В кожного з професійних танцівників є своя думка про класифікацію стилів у бачаті. Зупинюсь на такому поділі як домініканська та європейська бачата, плюс бачата-танго. В європейській бачаті виділяють безліч підвидів (два-три десятка): сеншуал, урбана, модерна, фьюжн. У домінікані головне – це робота ніг (це доволі складний стиль). В інших стилях – корпус. У Вікіпедії також говориться про колумбійську бачату. І додається, що існування такого стилю це міф, і акценту стегном на четверту долю не має бути, бо вона слабка, і що документального підтвердження існування такого стилю не має…

В Україні, як і в Європі дуже популярні європейські стилі бачати. Вони більш чуттєві, містять багато ніжних та простих рухів, є й складні елементи, а також повороти, уповільнення та прискорення, підтримки й обігравання музики. Бачата в Україну прийшла, майже, одночасно із сальсою, але спочатку її давали як додаток (бонус) до неї. Згодом розвинувся повноцінний бачата-рух, за яким ми маємо змогу не лише спостерігати, але й брати безпосередню участь.

Партнер проекту танцювальна студія "Сальса Вікторія"

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео




Архів новин

<<Грудень 2016>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31