clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail

Новини читачів (НарКор — Народний Кореспондент)

У розділі "Новини читачів" (НарКор — Народний Кореспондент) Ви маєте можливість прочитати новини від користувачів, скарги жителів Хмельниччини, відомості про аварії, надзвичайні події, що сталися у нашому регіоні або ж додати власну новину.
4 Грудня 2017 Головне територіальне управління юстиції у Хмельницькій області 297

“Чи існує альтернатива судовому оскарженню дій державного реєстратора?”

Серед людей існує думка, що кінцевим інститутом відновлення порушеного права у сфері державної реєстрації є суд. Однак, Міністерством юстиції України у 2016 році запроваджено новий правовий інструмент — адміністративне оскарження рішень, дій або бездіяльності у сфері державної реєстрації.
Куди можна звернутися у випадку порушення Ваших прав у сфері державної реєстрації? Відповідь проста: до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України та його територіальних органів (далі — Комісія).
Зауважимо, що Комісія розглядає скарги, що стосуються державної реєстрації бізнесу (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) та речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (права власності, права користування, права оренди, іпотеки та ін.).
Для того, щоб захистити свої права у цих сферах необхідно подати до Комісії належно оформлену скаргу у межах встановлених законодавством строків.
Так, строк для подання скарги на рішення (дії, бездіяльність) становить 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.
Яким вимогам повинна відповідати скарга?
Вона має бути подана у письмовій формі і містити наступні відомості:
1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
2) реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;
3) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;
4) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
5) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до Державного реєстру прав;
6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги.
Також, до скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника у результаті прийняття рішення державним реєстратором (за наявності), а також якщо скарга подається представником - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.
Звертаємо увагу, що лише у випадку подання скарги в межах строків для оскарження та оформлення її відповідно до зазначених вимог, така скарга буде розглянута Комісією і за результатами її розгляду буде прийнято законне та обґрунтоване рішення.
Захистіть свої права у сфері державної реєстрації! Зверніться до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області!

Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 20.11.2018
купівля
продаж
Міжбанк
$
27.73
27.76
31.69
31.72

Архів новин

<<Листопад 2018>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30