emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMailПункт
У розділі "Новини читачів" (НарКор — Народний Кореспондент) Ви маєте можливість прочитати новини від користувачів, скарги жителів Хмельниччини, відомості про аварії, надзвичайні події, що сталися у нашому регіоні або ж додати власну новину.
21 Березня 2018 Головне територіальне управління юстиції у Хмельницькій області 1111

Квартира в новобудові. Як стати власником житла?
В статті 41 Конституції України закріплено норму, згідно із якою кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю.
Власність може належати різним особам. Те, що належить окремим людям, — це приватна власність; кожне село, місто, мають свою власність — її називають комунальною власністю. Чимало майна належить і до державної власності.
До приватної власності належить майно, власником якого є окрема людина - це приватизована квартира, власний автомобіль, речі особистого користування. У приватній власності також може бути підприємство, будинок, квартира тощо.
Напевне, більшість із нас не відмовились би стати власником квартири в новобудові. Проте, як можна це зробити?
Згідно з чинним законодавством, купити квартиру в новобудові можливо декількома способами: за допомогою участі у Фонді фінансування будівництва; шляхом купівлі цільових облігацій; за договором пайової участі. Також придбати житло в новобудові можна в результаті договору про поступку пайової участі або договору купівлі-продажу майнових прав.
Отже, щоб зареєструвати право власності на квартиру в новобудові необхідно звернутися до суб’єкта державної реєстрації чи нотаріуса, які уповноважені на здійснення державної реєстрації прав на нерухоме майно, за місцем його знаходження, із відповідним пакетом документів, які були отримані від забудовника, а саме:
- якщо будинок був побудований та введений в експлуатацію до 01.01.2013 року подається інвестиційний договір, або договір про пайову участь, чи договір купівлі-продажу майнових прав;
- документ, що підтверджує повну сплату вартості майнових прав (за умовами договору);
- акт приймання – передачі майнових прав (за умовами договору);
- технічний паспорт на окреме індивідуально визначене нерухоме майно (квартира);
Якщо будинок був побудований та введений в експлуатацію після 01.01.2013 року заявником подаються ті самі документи, які зазначені вище, а також завірені забудовником копії таких документів:
- документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси та договору про спільну діяльність та акту розподілу площ до нього (у випадку, якщо забудовників більше одного);
- документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його реконструкції, - у разі державної реєстрації права власності на реконструйований об’єкт нерухомого майна.
Звертаємо увагу, що документ, який засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта може не вимагатись, у разі, коли його реєстрація здійснювалася в Єдиному реєстрі документів. У такому випадку державний реєстратор, відповідно до наданих заявником у відповідній заяві відомостей обов’язково перевіряє наявність реєстрації такого документа в Єдиному реєстрі документів.
Окрім того, завірені забудовником копії вище згаданих документів заявником не подаються, у разі якщо забудовник самостійно надав їх державному реєстратору і вони є відсканованими в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
У випадку коли квартира розміщена в будинку, будівництво якого здійснювалося у результаті діяльності кооперативу, заявником подаються наступні документи:
- довідка кооперативу про членство такої особи в кооперативі та внесення таким членом кооперативу пайового внеску в повному обсязі, а також технічний паспорт на окреме індивідуально визначене нерухоме майно, а саме квартиру.
Звертаємо Вашу увагу, що державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника, який також подає оригінали документів, необхідних для відповідної реєстрації, та документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав. У 2018 році адміністративний збір за проведення державної реєстрації прав становить 180 гривень.
У разі коли особа звільнена від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав, документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав, не подається. У такому разі заявник пред’являє документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав.

Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео


Курси валют на 19.04.2024
купівля
продаж
Міжбанк
$
39.66
39.68
42.23
42.24

Архів новин

<<Квітень 2024>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

     


«Єдині новини» на Хмельниччині та Україні. Для цього натисніть на трансляції хмельницьких і всеукраїнських телеканалів, або слухайте радіо khm-radio.ye.ua чи radio.ye.ua
"Єдині новини" на Українському радіо