ye-logo.v1.2

“Південна брама” отримала знак якості “Довіра споживача”

Суспільство 2907
Фото: khmelnytsky.com

ісля цьогорічної планової перевірки державною контрольною комісією, яку проходять усі ресторанні заклади, найбільшу довіру експертів заслужив готельно-ресторанний комплекс “Південна брама”, розташований на в’їзді у місто Хмельницький зі сторони Кам'янця-Подільського, на вулиці Житецького, 1/1.

 Як повідомляє Хмельницька міська рада, днями тут відбулось урочисте вручення найвищої відзнаки – знаку якості “Довіра споживача”. На церемонії були присутні представники управління торгівлі Хмельницької міської ради, Хмельницького міжрайонного управління головного управління держсанепідемслужби Хмельницької області, державної інспекції у справах захисту прав споживачів Хмельницької області, Товариства споживачів Хмельницької області, Всеукраїнської федерації споживачів “Пульс”, які дали свою оцінку роботи та організації надання послуг даним закладом.
Свідоцтво на право використання знаку у рекламі послуг бару “Південна брама” з найкращими побажаннями вручила під час проведення атестації цього закладу голова правління Товариства споживачів Хмельницької області, перший віце-президент Всеукраїнської федерації споживачів “Пульс” Ірина Назаревич. Від міської влади з отриманням високої відзнаки колектив “Південної брами” привітала начальник управління торгівлі Валентина Москалюк.
Сто відсотків якості “Південній брамі” віддали не лише спеціалісти, а й споживачі, серед яких проводилося спеціальне анкетування, в ньому взяли участь 138 осіб. Так, 86% відвідувачів готельно-ресторанного комплексу найбільше сподобалася смачна кухня та увага персоналу, 46% — затишок приміщення, а 26% клієнтів відзначили зручне розташування закладу.
Держінспектори зауважили те, що заклад функціонує згідно з усіма державними вимогами, його керівники постійно прагнуть удосконалення, відвідвідуючи семінари з покращення рівня обслуговування тощо.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую