ye-logo.v1.2

Колектив «33 каналу»: «Нас не люблять ті, кому є що приховувати»

Суспільство 10740
«Інша студія», Дмитра Скрипника та з архіву телеканалу.
Фото: «Інша студія», Дмитра Скрипника та з архіву телеканалу.

Вони позиціонують себе як «Канал з молодим обличчям. І справді, особам, обличчя яких «світяться» на екрані, або ж працюють поза кадром Хмельницького обласного телеканалу «33 канал» немає ще й тридцяти років.

 Однак молоді за віком, вони вже мають чималий досвід роботи на телебаченні. Новини – оперативно, про проблеми – гостро, святкування – весело. Все це про них, молодих, амбітних і відданих своїй справі творчих та технічних працівників телеканалу. Ми вирішили відвідати цей телеканал напередодні професійного свята – Дня журналіста.
В ногу з часом
Реагуючи на виклики часу, «33 канал» постійно змінюється, вдосконалює якість і кількість інформації. Літній сезон телевізійники й взагалі почали з нових проектів, новго формату і, як самі зізнаються, – нового обличчя каналу. Воно, як і раніше залишається молодим, але щоразу виграє новим дизайнерським рішенням, креативом та оригінальністю.
«Зараз ми виходимо на шлях цифрового мовлення, відтак змінюємо формат, – каже генеральний директор Ігор Мельничук. – Це вимагатиме ще більше оперативності та актуальності від кожного як творчого, так і технічного працівника. Серед новинок, які ми запускаємо – інтерактивний сайт, де глядачі зможуть напряму спілкуватися з журналістами, ведучими чи керівництвом каналу, залишати свої побажання, претензії чи проблеми, які вони хотіли, щоб ми висвітлили в ефірі. Тим самим ми стаємо ще ближчими до людей, намагаємося задіяти усі сучасні технології, щоб кожен міг донести до нас свої думки, а ми, в свою чергу, могли повідомити їх широкому загалу глядачів».
Жодна проблема чи подія області не залишається поза увагою журналістів 33 каналу. Телевізійники переконують, що вони намагаються висвітлювати голу правду без прикрас, аби до інформаційного столу громади подавались лише свіжі страви без зайвого популізму чи брехні. Ми хочемо, переконують журналісти, щоб наш глядач не перемикав канал навіть якщо на ньому йде реклама.
Звичайно, не можна оминути той факт, що зі зміною керівництва і всіма «перетурбаціями», які сталися останнім часом, канал втратив певні проекти, але творчий потенціал дозволив розробити новий, сучасніший телевізійний продукт.
«Найпопулярнішими проектами уже зараз є розіграші та телешоу, – каже Ольга Пилипчук. – Ми пропонуємо глядачам розіграти своїх друзів та знайомих, привітати їх зі святами креативно, оригінально і весело. А формат телешоу – це взагалі нова тема на місцевих телеканалах. Тому яскраві емоції та вибух адреналіну гарантуємо і глядачам, і, тим більше, учасникам».
Залучати глядачів до спільного творення програми чи ефіру в цілому – це нове слово у місцевій телевізійній індустрії. Воно вимагає технічного потенціалу та людських ресурсів. Однак для 33 каналу і такі перешкоди не можуть стати на шляху до якісного і цікавого продукту. Зараз колектив працює над створенням дитячих проектів, дизайнерських та тих, які будуть знайомити глядачів із особливостями будівельної галузі.
«Ми самі собі задали дуже швидкий і активний темп, – зізнається Ігор Олегович, – працюємо на повну потужність і задоволені результатом. Нам дозволяють знання, можливості, креативність і, врешті-решт, молодість на пару з досвідом».
«Мікрофон з нашим логотипом діє, як червона ганчірка»
Приправити текст новин гострим слівцем, задати вкрай незручне запитання і «тикнути носом» в корінь проблеми – це у журналістів «33 каналу» виходить майстерно. Частенько, зізнаються вони, доводиться вислуховувати грубі слова за це, «ловити» у кабінетах чиновників, які не вельми бажають говорити про ту чи іншу проблему і навіть, вислуховувати брудні тиради героїв, які потрапили під приціл телекамери. Але з заданого самим собі курсу вони не відступають, мовляв, глядачі повинні знати максимально все.
«Ми об’єктивно підходимо до висвітлення будь-якої ситуації, – каже Ольга Марцинко. – Відомо: що якщо журналіст висвітлює конфліктну ситуацію, то зважає на те, що існує як мінімум дві сторони і обидві повинні бути представлені у сюжеті. Таким чином ми не даємо готового висновку, не резюмуємо хто правий, а хто винний. Ми представляємо усі сторони конфлікту в межах своєї компетенції, а глядач, він у нас свідомий і мудрий, сам визначає, що думає з того чи іншого приводу». З іншого боку, додає гендиректор, саме через те, що журналісти каналу подають і критичні, і незручні для когось теми, їх і не люблять, напевно, найбільше за усі інші телеканали.
«Ми усвідомлюємо, що дуже часто наш мікрофон із червоним логотипом діє на багатьох людей, як червона ганчірка, але з практики видно, що не люблять нас лише ті, кому є що приховувати», – долучається до розмови керівник комерційного відділу Ірина Полянська.
В ефірі глядачі бачать вже «причесаних» журналістів, змонтовані кадри і проаналізований текст. Однак те, що залишається поза кадром не менш цікаве. Безсонні ночі, години очікування у черговому «коридорі влади» чи «сюрпризи» техніки – такі умови роботи знайомі чи не кожному журналістові. «А взагалі-то, всі знають що таке творчий безлад. В нас він теж є і буде, тому що втиснути в рамки творчу юдину – це означає обрізати її крила», – зізнаються телевізійники.
А наостанок я скажу...
«В День журналіста ми бажаємо, найперше самі собі та своїм колегам: щоб наш глядач, читач і рекламодавець відходив від стереотипів і розумів креативні та неординарні ідеї. Щоб усі журналісти отримували максимум задоволення від своєї праці, а робота завжди була в кайф. Щоб у кожного з нас було поменше тривоги. Спокійніше сприймати усе, що відбувається навколо. Нехай усе, що було в минулому, а кожен прожитий день – це минуле, стає для нас ще одним уроком. Ні за яких обставин не опускати руки, йди вперед і завжди посміхатися. І нехай від нашої роботи посміхаються наші рідні, близькі і глядачі-читачі», – побажав собі, колективу та всім колегам Ігор Мельничук.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую