clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail

Валерій Сорока: «Наступний рік має стати стартом повного відновлення діяльності аеропорту»

Головним досягненням на сьогодні є частковий ремонт злітно-посадкової смуги який дозволив прийняти цього року перші повітряні судна

Головним досягненням на сьогодні є частковий ремонт злітно-посадкової смуги який дозволив прийняти цього року перші повітряні судна. Фото: Віталій Тараненко

Зараз підприємство обслуговує чотири людини: директор і три охоронці.

За словами директора комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» Валерія Сороки, левова частка робіт, які були заплановані на цей рік, зроблена. І головним досягненням на сьогодні є частковий ремонт злітно-посадкової смуги, який вже дозволив прийняти цього року перші повітряні судна.

«Процес пішов. Зараз в аеропорту стоїть двомоторний шестимісний літак. У 2019 році ми робимо ставку на малу авіацію. Бо її розвиток дасть можливість заробляти кошти (приблизно 800 тисяч в рік). А кошти дадуть можливість розширити штат працівників. Відповідно до правил сертифікації, сьогодні повинно бути створено 14 служб, це мінімум – 35 чоловік, а це майже п’ять мільйонів в рік тільки на заробітну платню. У програмі розвитку аеропорту це не передбачили. Зараз подумають, що Сорока вже розійшовся і штати хоче "роздути". Ні, потрібно розуміти, що територію в 135 гектарів треба, як мінімум обслуговувати, зимою злітно-посадкову смугу чистити. У нас 37 одиниць спецтехніки та немає кому її ремонтувати. Потрібен також юрист, бо питання землі до цього часу не зрушились з місця, як і найголовніша проблема - зі світлом», - пояснює директор підприємства.

Аби дати старт вирішенню цих проблем Валерій Сорока вже підготував пропозиції на 2019 рік та зміни до програми розвитку аеропорту.

«Сьогодні зроблено вже багато і спектр діяльності розширюється. Та я, з трьома охоронцями, не можу зробити все. Мені потрібні фахівці, а фахівцям - зарплата. Я вже звернувся з відповідним листом до Михайла Загородного, аби на наступний рік мені дали хоча б 12 чоловік у штат», - каже Валерій Ростиславович і додає, що наприклад, у Тернополі аеропорт «не літає», але в них штат 37 чоловік. Кошти на заробітну плату виділяють з обласного бюджету.

«Просто треба набратись сил і терпіння і спільно попрацювати найближчі два роки, аби мати можливість утримувати штат», - пояснює свою позицію Валерій Сорока.

Для реалізації проектів по розвитку і реконструкції летовища, на наступний рік підприємство заручилось підтримкою і міської ради. Свої пропозиції подаватимуть у грудні. Загалом на 2019 рік підприємство планує залучити сім мільйонів гривень з міського бюджету та шість мільйонів з обласного.

«Також з Фонду регіонального розвитку ми плануємо залучити наступного року 10 мільйонів. Тих кошти, які виділені за програмою відновлення аеропорту недостатньо аби отримати статус "Міжнародного". А саме таку мету ставимо і ми, і громада. Наступний, 2019 рік має стати стартом повного відновлення діяльності аеропорту», - говорить Валерій Сорока.

Нагадаємо, під час робочого візиту на Хмельниччину, 30 листопада, Петро Порошенко пообіцяв підтримати місцеві ініціативи щодо реконструкції хмельницького аеропорту. 

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 11.12.2018
купівля
продаж
Міжбанк
$
27.72
27.74
31.62
31.64

Архів новин

<<Грудень 2018>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31