Гаряча тема:
- Війна
«Перевізники працюють у «мінус»: чому в Хмельницькому проблеми із громадським транспортом
На маршруті №2 перестав їздити великогабаритний автобус.
Мешканці мікрорайону Ракове, що у Хмельницькому, скаржаться на проблеми із транспортним сполученням. Днями світлини із чергами на зупинках громадського транспорту з'являлися у різних пабліках соціальних мереж. Окрім того, звучали ці ж заяви і під час «гарячих» телефонних ліній представників влади міста.
Як пояснив Хмельницький міський голова Олександр Симчишин, через карантинні обмеження у громадському транспорті заборонено перевозити стоячих пасажирів, тому частина хмельничан залишаються на зупинках в очікуванні.
«Проблема з транспортом не тільки в Раково, а й в інших мікрорайонах. Якщо тролейбус раніше в час пік перевозив 106-104 пасажири, то зараз 31 людину. До карантину містом курсували 55 тролейбусів, зараз їх 80. Ми запустили додатково 25 тролейбусів, більше можливості не маємо, бо водіїв немає, а їх треба навчати пів року», - зазначив міський голова.
Додав, що до карантину 55 тролейбусів забирали 5 500 пасажирів. Зараз 80 «рогатих» везуть 2 500 пасажирів, і 3 000 хмельничан стоять на зупинках.
«На порушення ніхто не піде, бо водієві доведеться платити 17 тисяч гривень штрафу. Більше тролейбусів місто пустити не можемо. Мусимо терпіти», - кажу Олександр Сергійович.
Щодо автобуса №51, то, за його словами, він не ходить, бо за п’ять гривень перевізник не хоче їздити й вимагає підняття тарифу. Перестав курсувати великогабаритний автобус і за маршрутом №2. Перевізник мав збитки по 1 500-2 000 гривень в день і знявся з маршруту, бо не хоче працювати в «мінус» та готовий розривати договір на здійснення перевезень.
«51 курсує настільки, наскільки можливо. Ми хотіли сьогодні зупинити великогабаритні автобуси за маршрутом № 21, № 22 і № 51, тому що вартість проїзду не відповідає вартості перевезень. Зараз курсує на маршруті № 21 - 9 одиниць транспорту, на № 22 - 8 автобусів, і на №51 – від 2 до 5 автобусів, залежно від кількості водіїв, які виходять на роботу», - коментує ситуацію підприємець, який здійснює перевезення за маршрутами № 21, № 22 та № 51 Олександр Мішин.
За його словами, є реальні підстави для підняття вартості проїзду в громадському транспорті. Згідно із розрахунками міського управління економіки, при зарплаті водіїв у 6 800 гривень і вартості дизельного палива 22 гривні за літр, середня вартість перевезення має становити 10 гривень 80 копійок.
Наразі міський голова звернувся до Кабміну із проханням дозволити перевозити визначену кількість стоячих пасажирів. Олександр Сергійович каже, поки ця норма постанови про стоячих пасажирів не буде змінена, то ситуація із транспортом у Хмельницькому не покращиться.
Читайте також: У хмельницьких тролейбусах працюють контролери
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: