ye-logo.v1.2

Акція «Одягнись до літа» закінчилася

Суспільство 2922
Фото: Євгенія Дорофєєва

Гардероб найщасливішої модниці Хмельницького поповнився одягом, взуттям, та аксесуарами з найпрестиж­ніших магазинів міста.

Адже закінчилася акція «Одягнись до літа», яку «Проскурівський телеграф» проводив протягом трьох місяців. У ній взяли участь майже тисяча модниць.
Протягом усієї акції ми, в редакції, фіксували усі ваші повідомлення, спостерігали, як із самісінького ранку в четвер, коли журнал тільки надходить у продаж, смс-ки «сипалися» безперервним потоком. Багато номерів телефонів повторювалися щотижня, адже кожне наступне смс-повідомлення збільшувало шанси на перемогу. Але… усі переможцями бути не можуть.
Переможців визначали шляхом випадкового відбору у присутності представників нашого журналу. Кожен з представників магазинів-спонсорів акції витягнув із загальної купи номер телефону спочатку головного переможця, а згодом і двох срібних, які отримали в подарунок передплату журналу «Проскурівський телеграф» на ІІ півріччя. А щодо головного переможця, то яким же було наше здивування, коли зателефонувавши, щоб дізнатися, хто ж та щасливиця (чомусь ми переконані були, що переможе саме дівчина), почули у слухавці… чоловічий голос. Та згодам з’ясувалося, що перемогла, як ми і очікували – дівчина, а спілкувалися ми з батьком. Представники магазинів, прихопивши з собою сертифікати, які засвідчують право переможниці обрати товар на суму 600 гривень у кожному з них, повернулися до свого краму, а ми – вирушили знайомитися з дівчиною.
Шістнадцятирічна Наталя Почуприн – майбутній економіст-товаро­-знавець. Вона зізнається, що перемога для неї була приємним сюрпризом, хоча грають вони всією сім’єю і вже кілька разів перемагали у конкурсах, які проводив журнал-попередник «Телеграфу» – «Є! Теленавігатор».
На шопінг Наталя вирушила разом із мамою – хто ж краще за неї порадить, підкаже і при цьому зовсім не заздритиме щасливій переможниці. «Наша» мама виявилася насправді мудрою і пообіцяла дати максимум свободи доньці у виборі «трофеїв». Взуття у магазині «STUDIO» Наталя обрала досить швидко. На підбори не дивилася – вони їй не подобаються, зимові – не до сезону, одні має, інших не потрібно… Вибір зупинила на тих, що одними з перших «впали в око» і попрямували далі.
У магазині «DA VINCHI» нас вже чекали. Наталя освоювалася у ролі манекенниці та приміряла «сукні-блузи-брюки-шорти». Власник магазину Віталій подавав-забирав один виріб за іншим, а ми з мамою спостерігали. Мама, як і пообіцяла, не втручалася у вибір доньки, а та ніяк не могла визначитися: те добре і те красиве.
До магазину жіночої білизни «VICTORIA’S SECRET» Наталя з мамою йшли вже з пакунками та з більше, ніж гарним настроєм. Воно й не дивно – йшли за купальником, бо зовсім скоро на них чекає відпочинок на морі. Перебравши силу силенну ком­плектів білизни та купальників, красуня обрала розкішний, з візерунками, вишитий стразами купальник і задоволена попрямувала до наступного «переможного пункту».
Отут вже «очі розбіглися» і обирати довелося довше. Вибір годинників у магазині «МАГ ЧАС» збив з пантелику Наталю одразу і, обираючи той єдиний, який їй сподобається, вона почепила одразу кілька годинників на руки, а визначитися було все важче і важче. Врешті красуня зупинилася на круг­лому годиннику з позолотою, інкрустованому камін­ням, на білому шкіряному ремені, який можна змінювати.
Врешті, «затоварившись» по повній програмі, змучена, але задоволена Наталя несміливо запитала: «А коли у вас буде наступна акція? Ми знову гратимемо. Всією сім’єю!». Що ж, акція буде. Обов’язково! Можливо інша, але не менш цікава, корисна і дуже доречна. Тому слідкуйте за кожним номером, будьте в курсі найцікавіших подій і вам теж обов’язково пощастить!
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую