ye-logo.v1.2
«Єдині новини» на Хмельниччині та Україні. Для цього натисніть на трансляції хмельницьких і всеукраїнських телеканалів, або слухайте радіо khm-radio.ye.ua чи radio.ye.ua
"Єдині новини" на Українському радіо

Поскаржитися владі та дізнатися про ремонти: для хмельничан створили нові сервіси

Суспільство 2320
У міській раді презентували два електронні сервіси: інформаційна система «Контак-центр» і чат-бот у вайбері
У міській раді презентували два електронні сервіси: інформаційна система «Контак-центр» і чат-бот у вайбері. Фото: автора

Відтепер свої скарги та звернення міській владі жителі громади зможуть надсилати онлайн.

З 1 липня для жителів Хмельницької міської громади запрацювало два нових сервіси: інформаційна система «Контак-центр» і чат-бот у вайбері. Завдяки їм люди зможуть поскаржитися владі онлайн на нагальні проблеми: від ремонту доріг до проблем з опаленням. Також хмельничани зможуть дізнатися оперативну інформацію про проведення ремонтів за адресами їх проживання.

На сайті «Контак-центр» (гіперпосилання на цей сайт) можна побачити звернення, які залишили хмельничани, хід їх виконання, інформацію про заплановані ремонтні роботи. Однак, щоб залишити власне звернення, спершу потрібно зареєструватися. Фактично необхідно вказати своє ім’я, прізвище, адресу електронної скриньки та вигадати пароль. Опісля надійде лист з підтвердженням реєстрації.

Після цього можна перейти в особистий кабінет. Там потрібно вказати персональну інформацію. Наприклад, номер мобільного телефону, місце проживання. А далі — натискаємо кнопку подати звернення.

Станом наприкінці 1 липня хмельничани вже зареєстрували сто звернень, з яких оброблено — 37. Фото: знімок зі сайту «Контак-центр»

Станом наприкінці 1 липня хмельничани вже зареєстрували сто звернень, з яких оброблено — 37. Фото: знімок зі сайту «Контак-центр»

За словами заступника міського голови Миколи Ваврищука, контакт-центр перевіряє подане звернення та спрямовує його комунальному підприємству, управляючій муніципальній компанії (колишній ЖЕК — авт.) або структурному підрозділу міської ради. Ті ж мають подбати про розв’язання вказаної проблеми. Після виконання комунальниками поставленого завдання, скаржнику надійде відповідь на надіслане звернення. Далі він зможе оцінити якість виконаних робіт.

«Якщо буде негативна оцінка, контакт-центр поверне звернення на доопрацювання, — розповідає Микола Ваврищук. — Також на цьому сайті можна побачити заплановані ремонтні роботи. Але рекомендую користуватися чат-ботом (гіперпосилання на чат-бот у вайбері). Саме він оперативно вас повідомлятиме, що, наприклад, завтра за вашою адресою відключать воду».

Покращення якості та посилення контролю: причини запровадження нових сервісів

Міський голова Олександр Симчишин розповів, що раніше хмельничани могли поскаржитися на будь-яку комунальну проблему лише у телефонному режимі. Для цього потрібно зателефонувати оперативному черговому за номерами 15-80 (стаціонарний) або 067 555-15-80 (мобільний). Таке звернення заносилося у паперовий зошит. Щоб модернізувати цю застарілу систему було вирішено запровадити нові сервіси. Втім, телефони оперативних служб діятимуть надалі, але їх об’єднали в єдину систему.

«Якщо людина зателефонує у будь-яку управляючу муніципальну компанію, її скарга не залишиться непоміченою, як це було раніше. Тепер вона виводиться в єдиний контакт-центр. Тому навіть я зможу побачити, як комунальники розв’язують конкретні проблеми хмельничан», — заявив міський голова.

За його словами, це посилить контроль за оперативністю та якістю розв’язання проблем і реакції на скарги. Як наслідок, це стане важливим критерієм для прийняття кадрових рішень. Посадовцям, які не справлятимуться зі своїми обов’язками, загрожуватимуть депреміювання, догани та навіть звільнення.

Олександр Симчишин додав, що до системи також під’єднали РЕМ (Район електричних мереж), «Хмельницькгаз» та управління Патрульної поліції. Хоча вони не підпорядковуються міській раді, на них теж надходять скарги хмельничан.

Презентація нових сервісів

Ціна питання: скільки витратили на запровадження нових сервісів

Впровадженням інформаційної системи «Контак-центр» і чат-боту займалося київське ТОВ «Біс-Софт», яке перемогло на тендері. Таким чином інформаційна система коштувала місцевій скарбниці 220 тисяч гривень, а чат-боту — 75 тисяч гривень.

Як зазначив Олександр Симчишин, постійне обслуговування цієї системи щороку коштуватиме Хмельницькому орієнтовно 200 тисяч гривень.

Читайте також: У хмельницьких тролейбусах не приймають готівку: що думають люди

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення

Робота для вас

  Так  Ні, дякую