ye-logo.v1.2

На передвиборчу кампанію на Хмельниччині партії витратили понад 12 мільйонів гривень

Вибори 2417
Загальні витрати політичних сил на передвиборчу кампанію склали понад 12 мільйонів 319 тисяч гривень
Загальні витрати політичних сил на передвиборчу кампанію склали понад 12 мільйонів 319 тисяч гривень. Фото: ілюстративне facebook.com/NationalBankOfUkraine

Найбільше на передвиборчу агітацію витратив обласний осередок «За конкретні справи».

Хмельницька обласна територіальна виборча комісія оприлюднила остаточні фінансові звіти десяти партійних осередків, кандидати від яких балотувалися до Хмельницької облради. У документах вказано, скільки коштів офіційно надійшло у виборчі фонди цих організацій та скільки вони витратили на агітацію. Загальні витрати політичних сил на передвиборчу кампанію склали понад 12 мільйонів 319 тисяч гривень. Найбільші витратив осередок «За конкретні справи», а найменше — партійний осередок «Опозиційної платформи — За життя». Про це повідомили представники Громадянської мережі ОПОРА з посиланням на документи обласної ТВК.

За інформацією ОПОРИ, впродовж 1-26 жовтня на виборчий фонд обласної організації партії «За конкретні справи» надійшло 3 мільйони 143 тисячі 555 гривень і 47 копійок. З них левову частку складають власні кошти цієї політичної сили. А саме — 3 мільйони 2 тисячі 225 гривень і 47 копійок. А ось внески кандидатів, яких включили до виборчого списку, склали 141 тисячу 30 гривень.

Найбільше партійний осередок «За конкретні справи» під час передвиборчої кампанії витратив на виготовлення агітаційних матеріалів — понад 1 мільйон 287 тисячі 747 гривень. Натомість засобам масової інформації сплатили 954 тисячі 708 гривень, за розміщення агітації у мережі Інтернет — понад 602 тисячі 650 гривень, а інші витрати на агітацію та пов’язані з нею послуги загалом склали 298 тисячі 450 гривень.

Другу сходинку за величиною виборчого фонду займає обласна організація партії «За майбутнє». На рахунки осередку впродовж 2-28 жовтня надійшло 2 мільйони 793 тисячі 705 гривень. Ця сума є виключно коштами місцевої партійної організації.

Обласний осередок «За майбутнє» на цьогорічну передвиборчу кампанію заплатив: за виготовлення агітаційних матеріалів — понад 1 мільйон 125 тисяч 597 гривень, використання ЗМІ — понад 1 мільйон 305 тисяч 564 гривні, розміщення агітації у мережі Інтернет — 93 тисячі гривень. Інші послуги, пов’язані з агітацією, коштували партійцям понад 230 тисяч 263 гривні.

До теми: Вибори 2020: кого обрали до Хмельницької обласної ради (список)

Третю сходинку займає обласна організація політичної партії «Слуга народу». На її рахунки з 28 вересня до 28 жовтня надійшло 2 мільйони 126 тисяч 99 гривень. З них левову частку складають кошти власні кошти партійного осередку. А саме — 1 мільйон 599 тисяч 795 гривень. Також у виборчий фонд обласної «Слуги народу» 293 тисяч 390 гривень перерахували кандидати у депутати, а 232 тисяч 914 гривень добровільних внесків сплатили фізичні особи.

Найбільше «Слуги народу» витратили на виготовлення матеріалів передвиборчої агітації. А саме — понад 1 мільйон 174 тисячі 397 гривень. Засобам масової інформації партійці сплатили понад 401 тисячу 415 гривень, за розміщення агітації у мережі Інтернет — понад 120 тисяч 847 гривень, а за інші послуги — понад 428 тисяч 738 гривень.

Виборчий фонд обласної організації ВО «Батьківщина» складався виключно з добровільних внесків фізичних осіб. Вони впродовж 6-25 жовтня перерахували на рахунок партійного осередку 1 мільйон 333 тисячі 584 гривні та 80 копійок. Витрати представників «Батьківщини» були такими: 286 тисяч 309 гривень на виготовлення агітаційних матеріалів, понад 902 тисячі 209 гривень на послуги ЗМІ, 76 тисяч 176 гривень на розміщення агітації у мережі Інтернет та 68 тисяч 630 гривень на інші послуги, пов’язані з проведенням передвиборчої агітації.

Натомість виборчий фонд обласної організації партії «Сила і честь» складався лише з власних коштів осередку цієї політичної сили. Він становив 1 мільйон 90 тисяч 524 гривні та 38 копійок. Ці кошти надійшли на рахунок обласної організації «Сили і честі» впродовж 5-28 жовтня.

За час передвиборчої кампанії партійці витратили 848 тисяч 410 гривень на виготовлення агітаційних матеріалів, 12 тисяч 852 гривні на послуги ЗМІ, 55 тисяч 600 гривень на розміщення агітації у мережі Інтернет та понад 167 тисяч 662 гривні на інші послуги.

До теми: Вибори 2020: кого обрали головами 60 громад на Хмельниччині (повний список)

На рахунок обласної організації партії «Європейська солідарність» з 30 вересня до 29 жовтня надійшов 1 мільйон 14 тисяч 377 гривень і 35 копійок. З них левову частку склали добровільні внески фізичних осіб — 532 тисячі 543 гривні. Натомість власні кошти партійного осередку становили 273 тисячі 34 гривні та 35 копійок, а кандидатів у депутати — 208 тисяч 800 гривень.

Обласні представники «Європейської солідарності» витратили понад 135 тисяч 42 гривні на виготовлення агітації, понад 527 тисяч 375 гривень на послуги ЗМІ, 113 тисяч 865 гривень на розміщення агітації у мережі Інтернет і 237 тисяч 14 гривень на інші послуги. 

Виборчий фонд обласної організації «Радикальної партії Олега Ляшка» складався з внесків кандидатів у депутати та добровільних внесків фізичних осіб. Охочі стати місцевими обранцями перерахували 111 860 тисяч гривень, а інші громадяни — 146 тисяч 375 гривень і 53 копійки. Тобто загалом впродовж 1-24 жовтня на рахунок партійного осередку спрямували 258 тисяч 235 гривень і 53 копійки.

Обласній організації «Радикальної партії Олега Ляшка» виготовлення агітаційних матеріалів коштувало 134 тисячі 496 гривень, послуги ЗМІ — 45 тисяч 545 гривень, а інші послуги, пов’язані з агітацією, обійшлися у 75 тисяч 902 гривні.

До теми: Вибори 2020: хто став депутатом Хмельницької районної ради (список)

У виборчий фонд обласної організації партії «Команда Симчишина» впродовж 1-23 жовтня надійшло 235 тисяч 743 гривні. З цієї суми 90 тисяч 202 гривні склали кошти осередку цієї політичної сили, а 145 тисяч 541 гривню перерахували кандидати у депутати. Крім того, в остаточному фінансовому звіті вказано 876 гривень помилкових надходжень, які потім повернули фізичній особі.

Представники обласної організації «Команди Симчишина» витратили 120 тисяч 127 гривень на виготовлення агітаційних матеріалів, 20 тисяч 616 гривень на послуги ЗМІ, 86 тисяч 99 гривень на розміщення агітації в мережі Інтернет і 8 тисяч 900 гривень на інші послуги, пов’язані з проведенням агітації.

На рахунок обласної організації партії «Наш край» впродовж 9-23 жовтня надійшло 207 тисяч 841 гривня та 64 копійки. Фактично виборчий фонд осередку склався зі 171 тисячі 181 гривні й 64 копійок власних коштів, 25 тисяч 460 гривень внесків кандидатів і 11 тисяч 200 гривень добровільних внесків фізичних осіб. Представники «Нашого краю» витратили 52 тисячі 964 гривні на виготовлення агітаційних матеріалів, 9 тисяч 576 гривень на послуги ЗМІ, 121 тисячу 701 гривню та 64 копійки на розміщення агітації у мережі Інтернет і 17 тисяч 600 гривень на інші послуги.

А виборчий фонд обласної організації партії «Опозиційна платформа — За життя» з 30 вересня до 28 жовтня надійшло 171 тисяча 45 гривень. На рахунок осередку 93 тисячі 630 гривень спрямували кандидати та 74 тисячі 415 гривень добровільних внесків перерахували фізичні особи. Крім того, три тисячі гривень склали помилкові надходження. Витрати на передвиборчу кампанію обласних представників «Опозиційної платформи — За життя» склали: 92 тисячі 515 гривень за виготовлення агітаційних матеріалів та 75 тисяч 530 гривень за послуги ЗМІ.

До теми: Вибори 2020: кого обрали до Хмельницької міської ради (список)

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую