ye-logo.v1.2
25 Березня, 2019

Cпівачка Фатіма Чергіндзія презентувала хмельничанам монооперу

Тетяна ЯРОВЕНКО Культура 1564
Партія дуже складна ритмічно й інтонаційно
Партія дуже складна ритмічно й інтонаційно. Фото: Артема Баландіна

Безмежна ніжність в листах до коханого відчувалось у кожному звуці.

На сцені Хмельницької обласної філармонії відбулась прем’єра одного з найкращих творів українського композитора Віталія Губаренка – моноопера «Листи кохання» за новелою французького письменника Анрі Барбюса «Ніжність».

Камерний оркестр Хмельницької обласної філармонії під орудою диригента Тараса Мартиника і заслужена артистка України Фатіма Чергіндзія дуже переконливо донесли до слухачів цей досить складний твір і душевний біль героїні, пронизаний неймовірною ніжністю. Віртуозне виконання музикантів і майстерність солістки, котра неперевершено продемонструвала не лише вокальні дані, але й неабиякі акторські здібності, приголомшило глядачів. У цьому творі одна дієва особа.

Сюжет новели побудований на основі чотирьох листів жінки до свого коханого Луї. Аби не бути для чоловіка тягарем, вона вирішує накласти на себе руки, залишивши для Луї листи, які йому передаватимуть на другий день, через рік, одинадцять і двадцять після її смерті. І лише з останнього листа чоловік дізнається, що жінки, котра його так палко кохала, давно немає серед живих.

За словами Тараса Мартиника, незважаючи на те, що в опері лише одна дійова особа, цей твір дуже змістовний, багатогранний. Адже героїні довелося передавати не лише свої почуття, а й почуття коханого. І незважаючи на те, що героїня, не уявляючи свого життя в цьому світі без Луї, вбиває себе, музика цього твору вносить певні умиротворіння, очищення, в ній більше вищого, ніж земного. Опера вчить берегти одне одного, задуматися над цінністю почуттів.
А Фатіма Чергіндзія завдяки лірико-драматичному потенціалу змогла передати почуття ніжності в різних його проявах, розкрити потаємне життя серця героїні, пережити усе по-справжньому.

«Варто сказати, - каже Фатіма, - партія дуже складна ритмічно й інтонаційно, багато речитативів. Але дякуючи Тарасу Мартинику, музикантам, думаю, нам усе вдалося, і ми донесли до глядачів задум композитора».

Читайте новини на нашому Телеграмі

Коментарі:

До теми

Популярні новини

Останні оголошення

Останні фото та відео

Все для саду та городу