ye-logo.v1.2

Російські виробники маскують штрих-коди на своїх товарах, щоб надурити українців

Євромайдан 2752

За два тижня обсяги продажу російських товарів в Україні впали на 40%.

З початком військової агресії Росії в Криму небайдужі українські споживачі почали активно бойкотувати товари, виготовлені в РФ та промарковані штрих-кодом "46". Це неабияк вдарило по кишенях російських олігархів та підприємців, і, в зв'язку з активним бойкотом, деякі виробники пішли на відверті хитрощі, щоб маскувати країну походження товарів, йдеться у сюжеті ТСН.

За інформацію ТСН, обсяги продажів російських товарів за останні два тижні скоротилися майже на 40%. "Якщо реалізація знизиться у два рази, то, фактично, зникне доцільність продавати товар", - стверджує керівник Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко За словами експерта, бойкот товарів - досить поширена світова практика, але українська ситуація унікальна своєю політичною складовою цього процесу.

Як пояснює Ростислав Лоцманенко – фахівець із маркування товарів – російські виробники в останні тижні активно кинулися отримувати українські штрих-коди, щоб "замаскувати" товар. Проте, відзначає Лоцманенко, навіть якщо штрих-код починається на "482", покупець має уважно вивчити інші написи на упаковці та пересвідчитися, чи відповідає вказаному штрих-коду країна-походження товару.

Загалом, російські товари займають не більше 7 % українського ринку, тож їх утрата по покупцях особливо не вдарить. Поки російські виробники оцінюють рентабельність, українські програмісти адаптуються до нової ситуації – розроблюють мобільний софт і радять звертати увагу не тільки на штрих-код, а й на країну-виробника.

 

ТСН

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую