clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail

Народний Кореспондент (НарКор)

У розділі "Народний Кореспондент" (НарКор) Ви маєте можливість прочитати новини від користувачів, скарги жителів Хмельниччини, відомості про аварії, надзвичайні події, що сталися у нашому регіоні або ж додати власну новину.
9 Грудня 2016 Головне територіальне управління юстиції у Хмельницькій області 322

Як зареєструвати житловий будинок, збудований до 1992 року?
Індивідуальні (садибні) житлові будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, збудовані у період до 05 серпня 1992 року згідно із законодавством не підлягають проходженню процедури прийняття в експлуатацію.
Відповідно до Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Уряду від 25.12.2015 року № 1127 для реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 р. подаються:
1) технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;
2) документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.
Документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, не вимагається у разі, коли державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав. У такому разі заявник в поданій заяві обов’язково зазначає відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки.
У разі, якщо означені вище об’єкти нерухомого майна розташовані на території сільських, селищних, міських рад, якими відповідно до законодавства здійснювалося ведення погосподарського обліку, замість документів, передбачених вище, можуть бути подані:
1) документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт нерухомого майна, у тому числі рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність чи відомості про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність з погосподарської книги;
2) виписка з погосподарської книги, надана виконавчим органом сільської ради (якщо такий орган не створений, - сільським головою), селищної, міської ради або відповідною архівною установою.
Також, Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що після проведення реєстрації права власності заявнику надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. На Витязі у паперовій формі обов’язково проставляється підпис та печатка державного реєстратора.
Для отримання більш детальних консультацій Ви можете звернутись до Головного територіального управління юстиції за телефоном 65-86-90.

Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 20.10.2017
купівля
продаж
Міжбанк
$
26.49
26.51
31.38
31.4
0.46
0.46

Гарячі лінії

> <

Архів новин

<<Жовтень 2017>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31