clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail

Народний Кореспондент (НарКор)

У розділі "Народний Кореспондент" (НарКор) Ви маєте можливість прочитати новини від користувачів, скарги жителів Хмельниччини, відомості про аварії, надзвичайні події, що сталися у нашому регіоні або ж додати власну новину.
20 Січня 2017 Головне територіальне управління юстиції у Хмельницькій області 206

Державний реєстратор, суб'єкт державної реєстрації відмовив Вам у проведенні державної реєстрації прав та бізнесу?

Зверніться до Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області та БЕЗКОШТОВНО відновіть порушене право.

З метою реалізації права громадян на адміністративне оскарження рішень, дій та бездіяльності державних реєстраторів та суб’єктів державної реєстрації при Головному територіальному управлінні юстиції у Хмельницькій області створена Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.
Скарга у сфері державної реєстрації подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити:
- повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
- реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;
- зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;
- викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
- відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до Державного реєстру прав, повідомлення або реєстраційної дії державного реєстратора та/або внесення відомостей до Єдиного державного реєстру;
- підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги.
До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника у результаті прийняття рішення державним реєстратором (за наявності), а також якщо скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.
Скарга подається не пізніше 60 днів після прийняття оскаржуваного рішення, вчинення оскаржуваної дії або виявлення скаржником порушення своїх прав. Недотримання цього строку, так само як і порушення вимог щодо оформлення самої скарги, не подання документів, що підтверджують факт порушення прав є підставою для відмови у розгляді Вашого питання по суті.
Із зразками скарг Ви можете ознайомитися на сайті Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області за посиланням http://justice-km.gov.ua/?dep=page&dep_up=1320&dep_cur=2870
Телефон для довідок: (0382) 65-47-88

Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 19.10.2017
купівля
продаж
Міжбанк
$
26.42
26.43
31.07
31.09
0.46
0.46

Гарячі лінії

> <

Архів новин

<<Жовтень 2017>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31