emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMailПункт
У розділі "Новини читачів" (НарКор — Народний Кореспондент) Ви маєте можливість прочитати новини від користувачів, скарги жителів Хмельниччини, відомості про аварії, надзвичайні події, що сталися у нашому регіоні або ж додати власну новину.
15 Травня 2017 Головне територіальне управління юстиції у Хмельницькій області 1290

Окремі питання перереєстрації друкованих засобів масової інформації

З 1 січня 2016 року набрав чинності Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації». Цей закон визначає механізм реформування друкованих засобів масової інформації (далі - ЗМІ), заснованих органами державної влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування.
Зокрема, органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників (співзасновників) друкованого ЗМІ та редакції, а також перереєструвати друкований ЗМІ у зв’язку зі зміною засновника.
Відповідно до вищезазначеного закону з 1 січня 2017 року розпочався другий етап реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ, який триватиме два роки (до 01.01.2019). На другому етапі здійснюється реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ, які не реформувалися на першому етапі.
Перереєстрація друкованого ЗМІ у зв’язку зі зміною засновника видання здійснюється Головним територіальним управлінням юстиції у Хмельницькій області на підставі заяви про перереєстрацію друкованого ЗМІ.
У заяві про державну реєстрацію друкованого ЗМІ мають бути вказані всі відомості, зазначені у п. 2.2 Положення про державну реєстрацію друкованих засобів масової інформації в Україні, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 24.02.2006 № 12/5.
Крім заяви до реєструючого органу подаються такі документи:
1) договір про правонаступництво;
2) документ, який підтверджує правоздатність, цивільну дієздатність правонаступника, зокрема:
- засвідчені печаткою юридичної особи та підписом її керівника копії статуту (положення), чинні на момент подачі - у разі, якщо правонаступником є юридична особа;
- протокол або витяг з протоколу рішення загальних зборів (конференції) - у разі, якщо правонаступником виступає трудовий колектив;
- копія паспорта (сторінок, що містять інформацію про громадянство та реєстрацію місця проживання) - у разі, якщо правонаступником є фізична особа;
3) копія попереднього свідоцтва про державну реєстрацію друкованого ЗМІ.
Якщо засновники друкованих ЗМІ, які підлягають реформуванню на другому етапі не подадуть до Головного територіального управління юстиції у строк до 01.01.2019 заяву про перереєстрацію відповідних друкованих засобів масової інформації, це буде підставою для визнання свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації недійсним.
Слід зазначити, що перереєстрація друкованих засобів масової інформації у зв’язку з їх реформуванням, здійснюється на безоплатній основі.

Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео


Курси валют на 19.04.2024
купівля
продаж
Міжбанк
$
39.66
39.68
42.23
42.24

Архів новин

<<Квітень 2024>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

     


«Єдині новини» на Хмельниччині та Україні. Для цього натисніть на трансляції хмельницьких і всеукраїнських телеканалів, або слухайте радіо khm-radio.ye.ua чи radio.ye.ua
"Єдині новини" на Українському радіо