clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail
У розділі "Новини читачів" (НарКор — Народний Кореспондент) Ви маєте можливість прочитати новини від користувачів, скарги жителів Хмельниччини, відомості про аварії, надзвичайні події, що сталися у нашому регіоні або ж додати власну новину.
7 Грудня 2018 Каріна 36

Це повідомлення видалено, оскільки містить політичну (комерційну) рекламу. Якщо ж ви хочете його прочитати, пройдіть за посиланням (читати далі)

07 грудня 2018 року. Діджитал-оператор lifecell у партнерстві з міжнародною
аутсорсинговою компанією Global Bilgi відкрив філію контакт-центру в м. Нікополь,
створивши для жителів міста нові можливості працевлаштування. Компанії підписали
Меморандум про співпрацю з Нікопольською міською радою в рамках розвитку міста.
Для того, щоб забезпечити максимально комфортну взаємодію з компанією та покращити клієнтський досвід, lifecell розширив штат співробітників з обслуговування абонентів. Офіс у Нікополі став четвертим контакт-центром, організованим Global Bilgi для lifecell. Наразі вже 25 жителів міста стали частиною команди контакт-центру. Ще 30 осіб проходять навчання у фахівців з клієнтського обслуговування lifecell і
Global Bilgi, що має значний досвід організації контакт-центрів для міжнародних компаній у різних країнах світу та є частиною групи Turkcell (як і lifecell). Усього до роботи у Нікопольській філії планується залучити 90 консультантів.

«Ми зупинили свій вибір на Нікополі, адже всупереч усталеній думці, що бізнес краще розвивати у багатомільйонному місті, районні центри мають низку переваг, таких як зручна інфраструктура, високий рівень освіти та вмотивованість жителів відкривати нові можливості для кар’єрного розвитку. Сподіваюся, що приклад lifecell і Global Bilgi стане аргументом для багатьох інших компаній на користь залучення інвестицій до регіонів», — зазначив Артур Аревшатян, директор з продажів та відносин з клієнтами lifecell.
Під час урочистого відкриття офісу lifecell компанія Global Bilgi та Нікопольська міська рада підписали Меморандум про співробітництво в напрямках розвитку соціальних та освітніх програм, посилення інноваційної активності міста, сприяння вирішенню питання зайнятості населення, забезпечення безпеки громадян, вдосконалення технологічного оснащення комунальних служб.
У підписанні Меморандуму взяли участь: міський голова Нікополя Андрій Фісак, Артур Аревшатян і генеральний директор Global Bilgi Тетяна Слободянюк.
Міський голова Андрій Фісак прокоментував: «Я вдячний компаніям lifecell і Global Bilgi, завдяки яким у нашому місті з’являться нові робочі місця для нікопольців. Крім того, відкриття в Нікополі контакт-центру lifecell дасть змогу нашим містянам, які є клієнтами lifecell, отримувати найкраще обслуговування та максимальний комфорт. Я сподіваюся, що підписання Меморандуму та створення контакт-центру стане першим кроком для подальшої плідної співпраці та надійного партнерства».

«Сьогодні ми зробили важливий крок, відкривши вже п’яту локацію, де будемо обслуговувати наших клієнтів. Це один із нових етапів партнерства lifecell і Global Bilgi, в якому ми вбачаємо подальшу
перспективу для спільного розвитку. Сподіваємося на тривалу та плідну співпрацю, а також докладатимемо до цього максимум зусиль, оскільки lifecell є цінним партнером для нас», — зазначила Тетяна Слободянюк, генеральний директор компанії Global Bilgi.
***

lifecell — український діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступного високошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій.
100% акцій оператора належать Turkcell — турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець третього кварталу 2018 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 7,6 мільйонів користувачів. Як діджитал-оператор і лідер ринку з проникнення смартфонів lifecell пропонує
тарифи та послуги, які є найбільш зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв.
Global Bilgi — найкращий аутсорсинговий контактний центр в Україні.
Компанія Global Bilgi була створена в 1999 році в складі групи компаній Turkcell. Global Bilgi є провідним центром з управління взаємовідносинами з клієнтами. У компанії працює більше ніж 13 тисяч співробітників (8500 робочих місць у 21 філії, 15 з яких знаходяться в Туреччині та 5 — в Україні).
В Україні свою діяльність Global Bilgi розпочала в жовтні 2008 року, і наразі в компанії працює більше ніж 800 співробітників. Операційні центри Global Bilgi розташовані в п’яти містах — Києві, Дніпрі, Сумах, Харкові та Нікополі.

За додатковою інформацією
звертатися до Тетяни Бакун —
PR-спеціаліста lifecell
+38 063 210 7500,
tetyana.bakun@lifecell.com.ua
або
до Максима Сіпачова —
спеціаліста з маркетингових і
внутрішніх комунікацій
+38 093 555 0007,
Maksim.Sipachev@globalbilgi.com

Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 14.12.2018
купівля
продаж
Міжбанк
$
27.74
27.78
31.47
31.51

Архів новин

<<Грудень 2018>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31