Гаряча тема:
- Війна
Новини читачів
19 Квітня 2019
1776
Захист прав споживачів
Багатьом доводилося стикатись із неприємною ситуацією, коли у магазині Вас зобовязують оплатити за пошкоджений або розбитий товар, я хочу зазначити, що це є грубим порушенням прав, оскільки, згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові магазину
Якщо адміністрація магазину, охорона наполягають на оплаті товару?
Якщо адміністрація або охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять Вашу вину.
Якщо адміністрація/охорона магазину не випускає Вас з приміщення посилайтесь на Закон України Про захист прав споживачів, яким забороняється вимога оплати продукції без згоди споживача.
Коли ж після усіх аргументів Вас примушують платити за розбитий або пошкоджений товар та відмовляються скласти акт порушення на місці викликайте поліцію.
Важливо знати, що вина покупця то обовязок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується тільки фіксується.
Куди звернутися за допомогою?
- Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: 044 364 77 80
- Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби
www.consumer.gov.ua.
- Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:
0 800 213 103
Коментарів - 0:
Популярні новини
Останні новини
Від розвантажувальних жилетів - до валянків: 74-річна Валентина Муравська шиє хлопцям необхідне на фронт 19 Квітня283
На території Хмельницької обласної дитячої лікарні побудують укриття майже за 90 мільйонів гривень 19 Квітня516
Останні фото та відео
Курси валют на 20.04.2024
купівля
продаж
Міжбанк
$
39.91
39.95
€
42.57
42.6