Гаряча тема:
- Війна
Антимонопольний комітет знову попередив супермаркети
Цього разу, не піднімати ціни на цукор та гречку.
Хмельницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України рекомендувало регіональним торговим мережам утриматися від встановлення економічно необгрунтованих роздрібних цін на цукор-пісок та крупу гречану, про це повідомляє НГП.
Як зазначили в обласному комітеті, досвід минулих років показує, що за декілька місяців до початку нового сезону цукроваріння та збору урожаю гречки, спостерігається підвищення роздрібних цін на дані продукти харчування, проте об'єктивних причин, воно не має.
Рекомендації отримали: “ ПрАТ фірма “Бакалія”(мережа магазинів “Економ”), ТОВ “Пакко Холдинг”(мережа магазинів “Вопак”), ДП “Фуршет регіон” (мережа магазинів “Фуршет”), ТОВ “Фоззі-Фуд”(мережа магазинів “Сільпо”), філії “Хмельницька ПП “Таврія Плюс”(мережа магазинів “Таврія В”).
Ці рекомендації обов`язкові для розгляду і спрямовані на забезпечення цінової стабільності на ринку.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами:
30.04.2019 11:00
Таврія В 29.04.19 ( касса № 7 о 12:06 ) СКАРГА НА ОБСЛУГОВУВАННЯ. (магазин по вулиці Трудова 6,м.Хмельницький ) В мережі магазинів "Таврія В" була придбана карата "лояльності" покупця. Даною карткою проводяться розрахунки в мережі магазинів "Таврія В" через мобільний додаток https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.tavriav.app.tavriav 29.04.19 ( касса № 7 о 12:06 ) касиром було відмовлено в прийняті картки "лояльності " через мобільний додаток. Додаткова інформація у магазині ВІДСУТНЯ про зняття з обслуговування картки "лояльності" через мобільний додаток. Склалося враження, що касир навмисно ввів клієнта-покупця в оману. Чим це було обусловлено - невідомо. З повагою.