ye-logo.v1.2

Транспортна реформа в Хмельницькому: скасовані не лише певні тролейбусні маршрути, а й запроваджені нові автобусні

Суспільство 14205
На обговорення прийшли не лише перевізники, а пасажири та громадські діячі
На обговорення прийшли не лише перевізники, а пасажири та громадські діячі. Фото: автора

В обласному центрі обговорили нову схему маршрутів громадського транспорту.

На обговорення винесли два проекти рішення виконкому. Перший – про проведення конкурсного відбору для супутникового моніторингу пасажирського транспорту Та другий - про затвердження переліків маршрутів громадського транспорту. І, якщо з першим питанням все було «тихо та спокійно», то ось навколо другого…

Та спочатку про супутниковий моніторинг транспорту. У Хмельницькому планують, щоб на кожному тролейбусі, автобусі та маршрутці були GPS-трекери. Вони мають бути об’єднані в одну мережу, щоб перевізники, управління транспорту та мешканці міста бачили, де в певний час перебуває той чи інший транспорт. У перспективі ці дані мають висвітлюватися ще й на так званих «розумних зупинках», які в місті також хочуть запровадити. Щоправда, не всі, хто прийшов на громадські обговорення, зрозуміли для чого це. Та нарікали – тролейбуси та маршрутки їздять не за розкладом. «Я сьогодні 46-у маршрутку чекав 40 хвилин!», - обурювався один із хмельничан. «То ось ми і хочемо контролювати рух транспорту за допомогою GPS-навігації, - пояснював Сергій Шепурев, виконуючий обов’язки начальника міського управління транспорту та зв’язку. – Якщо у нас буде єдина мережа, ми будемо знати, чи є транспортний засіб на маршруті, чи вже з’їхав, а тоді приймати відповідні рішення».

Тролейбусного маршруту №8 не буде. Натомість збільшать кількість тролейбусів за №8а.

Далі найцікавіше – обговорення транспортної мережі міста. Її, за словами заступника міського голови Андрія Бондаренка, почали розробляти ще минулого року. А цього року Харківський національний автомобільно-дорожній університет, який вивчав пасажиропотік у Хмельницькому, вніс ще свої пропозиції. Утім, як запевнив Андрій Євгенович, схема руху маршрутів ще не остаточна. «Ми врахуємо побажання, які лунали на обговоренні, і, думаю, у вересні на одному з засідань виконавчого комітету затвердимо її», - заявив заступник мера.

Отож, що може змінитися в руху транспорту з січня 2018 року. До прикладу, тролейбус №8 взагалі зникне. Щоправда, Гречани з Центром, які пов’язував цей маршрут, будуть із сполученням. Усі машини, які працювали на «вісімці», перейдуть на маршрут №8а, який курсує за маршрутом «Гречани – Озерна». Не буде й маршруту №16а. А ось від ідеї запровадити нові тролейбусні маршрути №18 «Автостанція №1 – Алмаз», №19 «Алмаз – Болбочана» та №20 «Катіон – Автостанція №1» вирішили відмовитися. Щоправда, поки що. «Замість них ми пропонуємо три нових автобусні маршрути», - каже Сергій Шепурев. Це №№ 56, 57, 58 відповідно.

А ось під час обговорення автобусних маршрутів (у режимі маршрутного таксі «пижики» не працюватимуть), було «спекотно».

Люди, які прийшли на обговорення, а серед них були й перевізники, не раз обурювалися. До прикладу, під час презентації маршруту №2 «Гречани – Ракове». На ньому, замість 16 маршруток, планують пустити 8 великогабаритних автобусів. «І, що, тепер чекати на автобус півгодини? Це не зручно!», - лунало з залу. Сергій Шепурев відповідав: «Зараз вони їздять з інтервалом у 5 хвилин, а буде 10 хвилин. Це нормальний графік руху». Виникли емоції й під час обговорення маршруту №22. Його також дещо змінили – в зворотньому напрямку він від «Катіону» поїде вулицею Тернопільською, а не Інститутською. До того ж, їздитиме не на Озерну, а на автостанцію №1. А ось чи буде 22-й працюватиме у вихідні… «Будемо бачити, яким буде пасажиропотік», - заявив Сергій Шепурев. «То як це так? Всі їздять, а він ні?», - обурювалася громадський громадський активіст Альона Береза.

Андрій Бондаренко (ліворуч) та Сергій Шепурев декілька годин роповідали про зміни в транспортній мережі міста.

Лунали й пропозиції, щоб транспортну мережу місті взагалі не змінювати. Отож, поговорили та розійшлися. Ну, а з новими ймовірними маршрутами можна ознайомитися в проекті рішення «Про затвердження переліків маршрутів міського електричного транспорту (в тому числі нічних) та міських автобусних маршрутів загального користування м. Хмельницького з необхідною кількістю транспортних засобів на них».

До речі, за новою транспортною реформою в Хмельницькому з нового року планують скоротити кількість транспортних засобів на 46 одиниць. Має бути орієнтовно 340 машин. А, приблизно 60-70 маршруток, планують замінити на більші буси чи автобуси. Окрім того, «пижики» в переважній більшості пустять у віддалені мікрорайони міста, а ось вилицею Кам’янецькою мають їздити лише великі автобуси. Та чи буде так? Слово за виконавчим комітетом Хмельницької міської ради.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую