Гаряча тема:
- Війна
Транспортна реформа в Хмельницькому: скасовані не лише певні тролейбусні маршрути, а й запроваджені нові автобусні
В обласному центрі обговорили нову схему маршрутів громадського транспорту.
На обговорення винесли два проекти рішення виконкому. Перший – про проведення конкурсного відбору для супутникового моніторингу пасажирського транспорту Та другий - про затвердження переліків маршрутів громадського транспорту. І, якщо з першим питанням все було «тихо та спокійно», то ось навколо другого…
Та спочатку про супутниковий моніторинг транспорту. У Хмельницькому планують, щоб на кожному тролейбусі, автобусі та маршрутці були GPS-трекери. Вони мають бути об’єднані в одну мережу, щоб перевізники, управління транспорту та мешканці міста бачили, де в певний час перебуває той чи інший транспорт. У перспективі ці дані мають висвітлюватися ще й на так званих «розумних зупинках», які в місті також хочуть запровадити. Щоправда, не всі, хто прийшов на громадські обговорення, зрозуміли для чого це. Та нарікали – тролейбуси та маршрутки їздять не за розкладом. «Я сьогодні 46-у маршрутку чекав 40 хвилин!», - обурювався один із хмельничан. «То ось ми і хочемо контролювати рух транспорту за допомогою GPS-навігації, - пояснював Сергій Шепурев, виконуючий обов’язки начальника міського управління транспорту та зв’язку. – Якщо у нас буде єдина мережа, ми будемо знати, чи є транспортний засіб на маршруті, чи вже з’їхав, а тоді приймати відповідні рішення».
Тролейбусного маршруту №8 не буде. Натомість збільшать кількість тролейбусів за №8а.
Далі найцікавіше – обговорення транспортної мережі міста. Її, за словами заступника міського голови Андрія Бондаренка, почали розробляти ще минулого року. А цього року Харківський національний автомобільно-дорожній університет, який вивчав пасажиропотік у Хмельницькому, вніс ще свої пропозиції. Утім, як запевнив Андрій Євгенович, схема руху маршрутів ще не остаточна. «Ми врахуємо побажання, які лунали на обговоренні, і, думаю, у вересні на одному з засідань виконавчого комітету затвердимо її», - заявив заступник мера.
Отож, що може змінитися в руху транспорту з січня 2018 року. До прикладу, тролейбус №8 взагалі зникне. Щоправда, Гречани з Центром, які пов’язував цей маршрут, будуть із сполученням. Усі машини, які працювали на «вісімці», перейдуть на маршрут №8а, який курсує за маршрутом «Гречани – Озерна». Не буде й маршруту №16а. А ось від ідеї запровадити нові тролейбусні маршрути №18 «Автостанція №1 – Алмаз», №19 «Алмаз – Болбочана» та №20 «Катіон – Автостанція №1» вирішили відмовитися. Щоправда, поки що. «Замість них ми пропонуємо три нових автобусні маршрути», - каже Сергій Шепурев. Це №№ 56, 57, 58 відповідно.
А ось під час обговорення автобусних маршрутів (у режимі маршрутного таксі «пижики» не працюватимуть), було «спекотно».
Люди, які прийшли на обговорення, а серед них були й перевізники, не раз обурювалися. До прикладу, під час презентації маршруту №2 «Гречани – Ракове». На ньому, замість 16 маршруток, планують пустити 8 великогабаритних автобусів. «І, що, тепер чекати на автобус півгодини? Це не зручно!», - лунало з залу. Сергій Шепурев відповідав: «Зараз вони їздять з інтервалом у 5 хвилин, а буде 10 хвилин. Це нормальний графік руху». Виникли емоції й під час обговорення маршруту №22. Його також дещо змінили – в зворотньому напрямку він від «Катіону» поїде вулицею Тернопільською, а не Інститутською. До того ж, їздитиме не на Озерну, а на автостанцію №1. А ось чи буде 22-й працюватиме у вихідні… «Будемо бачити, яким буде пасажиропотік», - заявив Сергій Шепурев. «То як це так? Всі їздять, а він ні?», - обурювалася громадський громадський активіст Альона Береза.
Андрій Бондаренко (ліворуч) та Сергій Шепурев декілька годин роповідали про зміни в транспортній мережі міста.
Лунали й пропозиції, щоб транспортну мережу місті взагалі не змінювати. Отож, поговорили та розійшлися. Ну, а з новими ймовірними маршрутами можна ознайомитися в проекті рішення «Про затвердження переліків маршрутів міського електричного транспорту (в тому числі нічних) та міських автобусних маршрутів загального користування м. Хмельницького з необхідною кількістю транспортних засобів на них».
До речі, за новою транспортною реформою в Хмельницькому з нового року планують скоротити кількість транспортних засобів на 46 одиниць. Має бути орієнтовно 340 машин. А, приблизно 60-70 маршруток, планують замінити на більші буси чи автобуси. Окрім того, «пижики» в переважній більшості пустять у віддалені мікрорайони міста, а ось вилицею Кам’янецькою мають їздити лише великі автобуси. Та чи буде так? Слово за виконавчим комітетом Хмельницької міської ради.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: