Гаряча тема:
- Війна
В Ощадбанку розповіли що потрібно робити субсидіантам, аби отримати гроші

Для отримання субсидій у грошовій формі необхідно попередньо зареєструватися на сайті установи.
Субсидіантам, які не є пенсіонерами та не мають поточного рахунку в Ощадбанку, необхідно перед відвідуванням банку пройти реєстрацію на офіційному сайті установи або в контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України). Про це повідомили у прес-службі установи.
У банку пояснюють, що це дасть субсидіанту змогу обрати найближче відділення, зручний час та дату для отримання субсидії без черг. З собою потрібно мати лише паспорт та ідентифікаційний код.
«Звертаємо увагу, що в першу чергу відділення будуть обслуговувати клієнтів, які зареєструвались та прийшли у призначений їм час. Тому, якщо субсидіант прийде до відділення без реєстрації і співробітники не матимуть змоги його обслуговувати (будуть обслуговувати тих, хто зареєструвався і прийшов у призначений час або раніше), йому запропонують пройти реєстрацію або зачекати своєї черги. Якщо не буде клієнтів, що прийшли у призначений час, субсидіанту, який попередньо не зареєструвався, зможуть одразу виплатити належні кошти», - пояснюють в установі.
До речі, субсидіантам, які не є пенсіонерами та вже мають поточний рахунок в Ощадбанку для виплати соціальної допомоги/депозитів/заробітної плати, не потрібно реєструватись для отримання субсидії. Її буде автоматично зараховано саме на цей рахунок, і Ощадбанк надішле SMS-повідомлення про її надходження (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).
Окрім цього, субсидіантам-пенсіонерам не потрібно реєструватись для отримання субсидії. Такі особи отримають субсидію одночасно з пенсією через Укрпошту або на свій банківський пенсійний рахунок у звичайні строки (в Ощадбанку чи іншому банку, в якому вони зазвичай отримують пенсію). Субсидіанти-пенсіонери, які отримують пенсію в Ощадбанку, отримають від банку SMS про надходження субсидії (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).
Довідково:
Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, субсидіантам слід звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, телефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подавати звернення на сайті урядового контактного центру.
Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати субсидіанти можуть звертатись до постачальників комунальних послуг.
Щодо реєстрації для відвідування відділення та механізму отримання виплат потрібно звертатись до Контакт-центру Ощадбанку, тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).
Читайте також: Монетизація субсидій стартувала: у соцзахисті пояснили як відбуватиметься оплата комуналки
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: