Гаряча тема:
- Війна
Бізнес з Німеччиною: що підприємцям заважає вийти на іноземні ринки
У рамках Програми “Українська ініціатива” у Хмельницькій торгово-промисловій палаті для підприємців організовано дводенний робочий семінар “Як робити бізнес з Німеччиною”.
“Робити бізнес з іноземцями завжди важко. Тому під час семінару ми вияснимо, що підприємцям заважає вийти на іноземні ринки, які існують бар'єри. На прикладі Німеччини зрозуміємо, як треба шукати партнера в Євросоюзі, - розповідає директор програмного бюро «GIZ» в Україні Світлана Степащенко. - Важливо дізнатися також, що ми можемо самі запропонувати іноземному партнеру”.
Завдяки участі у програмі підготовки управлінських кадрів за стандартами Євросоюзу, підприємці мають можливість стажуватися у Німеччині. За цей період, крім підвищення кваліфікації, вони можуть налагодити контакти з німецькими бізнесменами для вигідного співробітництва.
“Програма сприяє виходу українських підприємств на міжнародні ринки, підвищенню їхньої конкурентоспроможності та підвищенню кваліфікації українських менеджерів, - зазначає начальник департаменту економічного розвитку та торгівлі Юрій Драч. - Підприємці мають можливість отримати нові компетенції в сферах ведення бізнесу з німецькими та іншими іноземними партнерами, зможуть проводити переговори з представниками інших країн”.
Усього стажування за програмою GIZ пройшли 35 учасників з Хмельниччини, у тому числі чотири підприємця у 2014 році і п'ять цього року. Протягом 2014 року на підприємствах, представники яких пройшли стажування за Програмою, створено 40 нових робочих місць, залучено 5 млн. гривень інвестицій та впроваджено 6 інноваційних проектів.
Підприємці з'ясовували, що їм заважає вийти на іноземні ринки
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: