ye-logo.v1.2 food_01food_02food_03food_04food_05food_06food_07food_08food_09food_10food_11food_12food_13food_14food_15food_19food_17food_18food_19food_user-recipefood_20warningstar

Люблю я майонез. А хто його не любить?

11 Червня 2013 р. Оксана КОЛОМІЄЦЬ Гурман 3028


У Львові випустили перший органічний провансаль

 Минулого тижня Журналістський фонд Національної спілки журналістів України взяв участь у відзначенні 65-річчя Львівського жиркомбінату в досить оригінальний спосіб. Представники різних друкованих видань нашої держави пробували … новий органічний майонез. Підприємство і торгова марка «Щедро» таким чином вирішили об'єднати дві знакові події – ювілей і запуск першого в Україні органічного «Провансалю».
Не так, як при Союзі, а – краще
Львівський комбінат побудований в післявоєнному 1948-му. А вже в 1961 тут почали випускати відомий на весь Союз, та ще й страшно дефіцитний майонез у маленьких скляних баночках. Часи минули, і не прості часи, але підприємство вистояло і залишилося на плаву, зате улюблені соуси тепер доступні всім і щораз їх виробництво вдосконалюється. «Ви думаєте, що радянський майонез був смачнішим і натуральнішим? - переконує нас директор з виробництва жиркомбінату Галина Садонцева, котра вже більше тридцяти років працює на цьому підприємстві. – Все дефіцитне видається смачним. Так і з майонезом. Зараз очистка олії краща, абсорбенти, зберігається максимально вітамін Є. Раніше оцтова кислота була синтетична – тепер ми використовуємо тільки натуральний, ферментований оцет. Тому мені теперішня продукція видається кращою!»
Галина Іванівна, як і багато працівниць цього жіночого царства, патріотка свого підприємства. Вона з такою любов'ю розповідає про майонез, що слинка тече. Твердить, що без страху дає заправлені цим соусом салати своїм чотирьом онукам. «А що вже смачна печена картопелька з нашим майонезом, - ділиться вона. – Пальчики оближеш! Тільки виймете з духовки, розріжте, і трохи полийте майонезом- самі все відчуєте! Я використовую для цієї страви наш майонез з хроном». А директор департамента контролю за якістю торгового дому «Щедро» Інна Калашник у неформальній розмові підтверджує: «Ви не дивуйтеся, тут всі так до роботи ставляться. А у всього, зробленого з любов'ю, особливий смак та енергетика!».
Це стосується не тільки майонезів, а й маргаринів. За словами Садонцевої, якось у Швеції вони випробували, з яких маргаринів вийде краще слоєне тісто. «Круасани з нашого смакували всім найбільше. – каже Галина Іванівна. – Це тісто треба просто довго і ретельно розкачувати, тоді вийде ідеальна слойка – не здується в одному місці, а розшарується і підніметься. Й раджу обов'язково керуватися тим, що написано на упаковці маргарину. Якщо пишуть, що він для пишного тіста, так його і використовуйте, бо ці продукти таки відрізняються.»
Вперед, до всього органічного!
Журналісти продегустували новий продукт Львівського жиркомбінату, щойно він зійшов з лінії. Піонери-пробанти усі, як один, відзначили його ніжний смак. Побачили лабораторію, де перевіряють якість продукції, сучасні лінії, де її фасують, навіть залізли в холодильники, де зберігаються натуральні жовтки для цього популярного соусу. Але що таке органічний майонез? Чим він відрізняється від звичайного? Чому він дорожчий за інші соуси?
Інна Калашник роз'яснила: «Вся сировина, котра використовується для виробництва цього майонезу, не містить нічого генно-модифікованого, вона вирощена без пестицидів та інших неорганічних добрив, якщо тваринна – то без гормонів росту. Немає в рецепті й підсилювачів смаку. Лише екстракт зеленого чаю консервує його властивості. Навіть миючі засоби для тари, в якій він виробляється – екологічні та безпечні. І зберігати його в магазинах мають при іншій температурі, й термін придатності буде менший. Природно, що такий соус не може коштувати дешево, й буде десь на відсотків 40 дорожчим за звичайний».
Для «Щедро», звісно, це певний виклик. Але виробництво такого продукту – це крок в майбутнє. І, як зізнається директор по маркетингу Ольга Півікова, торговий дім не планує активно рекламувати «Провансаль Органік». « Переконана, – каже вона, – що найкраща реклама – це якісний продукт. Той хто розуміється на смаку, береже здоров'я, купить його, і ще й розповість про майонез іншим.»
«Нам щастить у всьому бути першими, – розповідає голова правління Львівського жиркомбінату Юрій Чабан. – Першими на українському ринку почали виробляти майонези на натуральних жовтках, першими зробили майонез 80% жирності, і ось – органічний майонез. Звісно, це велика відповідальність, але ми хочемо бути кращими, постійно рухатися вперед!»

На дегустації та ювілеї побувала Тетяна Сергієнко.

Львівський жиркомбінат, дегустація, майонез, «Щедро», «Провансаль», Чабан Юрій

Коментарі:

  Так  Ні, дякую