ye-logo.v1.2 food_01food_02food_03food_04food_05food_06food_07food_08food_09food_10food_11food_12food_13food_14food_15food_19food_17food_18food_19food_user-recipefood_20warningstar

“Едельвейс”: посиденьки біля нетопленої печі, або Салат креветковий без креветок та фруктовий чай без фруктів

17 Березня 2014 р. Світлана ЯСЬКОВА Гурман 4315


Проїжджаючи повз зупинку “Катіон”, щоразу в очі кидається величезний бігборд із рекламою українського ресторану з не зовсім українською назвою “Едельвейс”.

 Якщо вірити цьому плакату, то на гостей закладу чекає смачна домашня їжа з печі та щедра хлібосольна гостинність. Скориставшись тим, що у нашому місті наразі не відкриваються нові заклади, “Проскурівський телеграф” вирішив сходити у розвідку в цей не зовсім новий, проте, рекомендований нам багатьма знайомими, ресторан.

Інтер'єр
Потрапити до ресторану й нарешті скуштувати страви зі справжньої української печі нам поталанило лише з другого разу. Під час наших перших відвідин персонал закладу готувався до великого замовлення й навідріз відмовився нам подати хоча б чашку кави. Оформлення ресторану при вході й біля барної стійки нагадує українську хату: вишиванки, рогачі та глечики, справжня стріха з соломи, дерев'яний тин, традиційні українські візерунки на стінах... Все це створює затишну та теплу домашню атмосферу. Одразу починаєш думати про смачнющі наїдки, якими тут пригощають. Нас “зустріла” королева закладу — піч, в якій весело мали б потріскувати дрова, проте її порожнє черево виглядало якось гнітюче. Сама ж зала ніби потрапила сюди з іншого виміру. Типова банкетка для весілля або корпоративного заходу: бежеві пом'яті скатертини, яскраво-жовті атласні покривала на стільцях та червоні квітки-маки на їхніх спинках. Погодьтеся, що колірне поєднання досить дивне. На стінах — дзеркала, картини, українські віночки з різнокольоровими стрічками, плазма та безліч композицій з “мертвих” квітів. Все це різноманіття увінчується стелею з вигадливою ліпниною та сучасними світильниками.

Меню та ціни
Меню в “Едельвейсі” таке товсте, що нагадує Біблію. Тільки одних салатів чотири сторінки! А ще закуски, перші та гарячі страви, десерти, страви з печі, з вогню та на замовлення. Шашлик із сома та сьомги, кролик та ребра й навіть піца із печі, кільканадцять видів котлет та відбивних... А по суті виявилося, що більшості із заявлених в прейскуранті страв немає, а страви з печі, заради чого ми й завітали у цей заклад, готують лише після попереднього замовлення. Ми зупинилися на салаті “Дракончик” із корейською морквою (15 грн.), баликом, консервованими кукурудзою та горошком, салаті “Фантазія” з креветками (22 грн.), грибному жульєні (19 грн.), душенині по-домашньому (22,50 грн.) та фруктовому чаї (5 гривень за чайник на дві чашки). Проте замість двох салатів офіціант чомусь приніс нам три й щиросердно запевнив, що їх замовляли. Після того, як ми, все ж таки, погодилися заплатити за “чужу” зайву страву, він швиденько зник. Лише тоді я помітила відсутність основного інгредієнту в салаті “Фантазія” - креветок. Як потім нам повідомили їх на власний розсуд замінили на... крабові палички. Мовляв, чим не морепродукти! Скажемо відверто, крім цих прикрих інцидентів, практично до кожної страви у нас виникли запитання. Душенина в горщику просто тонула в олії, горошок в салаті був такий твердий, що можна було зламати зуби, а в жульєн чомусь додали томатний соус і через це він став надто кислуватим. Навіть чай неприємно вразив. Замість замовленого фруктового, нам принесли трав'яний, який мав підозрілий присмак соломи. Принаймні в заварнику ми не знайшли жодної ягідки чи шматочка фрукта. Офіціант же звинуватив в усьому виробника: “Хіба я продаю той чай? Який купили, такий я вам і зробив. Усі питання до виробника!”

Обслуговування та загальне враження
На замовлення довелося чекати протягом 40 хвилин і принесли нам всі страви одночасно. Тобто, поки ми їли салати, душенина та жульєн практично охолонули. А про чай нам взагалі довелося нагадувати (краще б ми про нього також забули!). Ніякої взаємодії “клієнт-офіціант” в “Едельвейсі” взагалі не передбачено. Навпаки, персонал усіляко намагається уникати клієнтів, щоб зайвий раз не підходити до столика. Якщо замовлення на закуски та чай офіціант у нас ще прийняв, то гарячі страви довелося замовляти, перекрикуючись із ним через весь зал. В цілому, обслуговування не надто професійне: офіціант просто “вивантажив” всі наші страви на стіл і навіть не поцікавився хто й що замовляв. Бракувало на столиках і зубочисток. Рахунок на 99 гривень принесли нам в цікавій шкіряній книжечці, яка за своєю формою нагадувала обробну дошку. Проте вона була такою масною, що її гидко було брати в руки. Найбільше, що викликало обурення — ціна “крабового прототипу” салату “Фантазія” в чекові. Нам довелося заплатити за нього повну вартість із урахуванням креветок, яких, нагадаю, в ньому не було.

 

На замовлення ми чекали 40 хвилин, а отримали не зовсім те, що хотіли.

У розвідку ходила Світлана ЯСЬКОВА.

«Едельвейс», обслуговування, враження, меню, ціни, інтер`єр, Хмельницький

Коментарі:

  Так  Ні, дякую