Гаряча тема:
- Війна
Скаржаться і дякують: чому хмельничани телефонують на медичну “гарячу лінію”
“Гаряча лінія” працює в робочий час. В позаробочий спрацьовує автовідповідач.
Ще 1 березня у Хмельницькому запрацювала медична «гаряча лінія”. Дзвінки приймають за номером телефону 707-103. Начальник управління охорони здоров'я Хмельницької міської ради Борис Ткач розповідає, робота “гарячої лінія” ефективна і щодня вони приймають в середньому по 20 дзвінків.
“Телефон стоїть в приймальні управління, відповідає на дзвінки секретар. Ті питання, які вона не може вирішити - скеровує до мене або до моїх заступників. Телефон працює лише в робочий час. В позаробочий — автоповідач, але ми завжди передзвонюємо, якщо маємо якісь повідомлення”, - додає Борис Ткач.
За його словами, після впровадження програми “Доступні ліки”, більше дзвінків присвячені саме цій темі. Пацієнти питають куди йти і де ті рецепти отоварити. Надходять на лінію скарги і подяки.
“Більше все таки скаржаться на роботу медперсоналу, хоча є й подяки. Через те, що скарги здебільшого анонімні, ми не можемо застосувати якісь дисциплінарні заходи”, - зазначає Борис Васильович.
Пацієнтів просять письмово звертатись і вказувати своє ім'я та прізвище. Та більшість, все таки, цього не хоче робити.
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: