clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt

Скаржаться і дякують: чому хмельничани телефонують на медичну “гарячу лінію”

Борис Ткач каже, що хмельничани здебільшого скаржаться на медперсонал

Борис Ткач каже, що хмельничани здебільшого скаржаться на медперсонал. Фото: атора

“Гаряча лінія” працює в робочий час. В позаробочий спрацьовує автовідповідач.

Ще 1 березня у Хмельницькому запрацювала медична «гаряча лінія”. Дзвінки приймають за номером телефону 707-103. Начальник управління охорони здоров'я Хмельницької міської ради Борис Ткач розповідає, робота “гарячої лінія” ефективна і щодня вони приймають в середньому по 20 дзвінків.

“Телефон стоїть в приймальні управління, відповідає на дзвінки секретар. Ті питання, які вона не може вирішити - скеровує до мене або до моїх заступників. Телефон працює лише в робочий час. В позаробочий — автоповідач, але ми завжди передзвонюємо, якщо маємо якісь повідомлення”, - додає Борис Ткач.

За його словами, після впровадження програми “Доступні ліки”, більше дзвінків присвячені саме цій темі. Пацієнти питають куди йти і де ті рецепти отоварити. Надходять на лінію скарги і подяки.

“Більше все таки скаржаться на роботу медперсоналу, хоча є й подяки. Через те, що скарги здебільшого анонімні, ми не можемо застосувати якісь дисциплінарні заходи”, - зазначає Борис Васильович.

Пацієнтів просять письмово звертатись і вказувати своє ім'я та прізвище. Та більшість, все таки, цього не хоче робити.
 

Підписатися на канал "Є" в Youtube

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 22.09.2017
купівля
продаж
Міжбанк
$
26.22
26.25
31.26
31.3
0.45
0.45

Гарячі лінії

> <

Архів новин

<<Вересень 2017>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30