clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail

Якою має бути зовнішня реклама у Хмельницькому говорили посадовці із підприємцями

У міськраді говорили, якою має бути зовнішня реклама

У міськраді говорили, якою має бути зовнішня реклама. Фото: автора

Підприємці кажуть, існуючі правила розміщення реклами порушують закон.

Ще наприкінці листопада минулого року на засіданні виконавчого комітету Хмельницької міської ради затвердили документ «Про порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Хмельницькому (нова редакція)». Остаточно вирішити долю нових правил мають на сесії міськради.

Аби його удосконалити і зробити вигідними пункти документу для усіх, у міськраді зібрались на публічну консультацію працівники департаменту архітектури, активісти та підприємці. Як виявилось, розроблений порядок розміщення зовнішньої реклами не досконалий і має порушення.

«Я не хочу казати скільки там порушень антимонопольного законодавства, про дозвільну систему, регуляторну політику. Цей порядок - це одне велике порушення. Треба, по-перше, зобов'язати управління благоустрою штрафувати за всю піратську рекламу. Позабирати всі конструкції, які не утримуються в належному стані, незаконну рекламу. Тоді глянути, може тої реклами і не настільки багато в міст. До прийняття нових правил, потрібно вирішити купу проблем, які зовсім не вирішує новий порядок", - додав підприємець.

На думку члена громадської ради при виконавчому комітеті Хмельницької міської ради Володимира Швеця те положення, яке діє зараз, змінювати треба, бо його приймали ще в 2010 році, як зміни до положення 2004 року.

«За роки змінилося законодавство. У такому вигляді положення, як воно зараз є, приймати не можна. Там є порушення законодавства, не відповідності із іншими документами прийнятими на виконкомі», - додав Володимир Федорович.

Публічну консультацію ініціювала ГО “Центр UA”

Активісти ж наголошували на тому, що обговорювати порядок розміщення реклами потрібно було на початку його розробки, а не коли все готове до затвердження. Тоді б не виникало стільки нез'ясованих питань.

Спеціаліст міського департаменту архітектури Валентина Кравченко зазначила, що загалом Хмельницький поділили на чотири сектори, де упродовж трьох років контролюватимуть законність і необхідність розташування реклами. Над «очищенням» центральної вулиці почали працювати ще у 2016 році.

«Центр Хмельницького завантажений великими рекламними засобами. З початку року уже демонтували самовільно встановлені конструкції на будинках в центральній частині міста, в яких закінчився термін дозволу. Три борди забрали власники і дев'ять комунальники. Демонтують і пошкоджені рекламні засоби Договори з ними розривати не будуть, натомість запропонують ніші місця», - зазначила спеціаліст департаменту.

За її словами, в центрі мають залишитися тільки малогабаритна реклама та сіті-лайти. Окрім того, розповсюджувачів будуть просити замінювати рекламні носії на сучасні.

Читайте також: Українською мовою і без помилок: у Хмельницькому визначились із правилами розміщення вивісок

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 15.08.2018
купівля
продаж
Міжбанк
$
27.43
27.47
31.23
31.27
0.41
0.41

Архів новин

<<Серпень 2018>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31