ye-logo.v1.2

Вадим Лозовий: «Дорога на Летичів опинилася під загрозою руйнування»

Суспільство 7743
Через відсутність другого шару асфальту дорогу зруйнує автотранспорт
Через відсутність другого шару асфальту дорогу зруйнує автотранспорт. Фото: adm-km.gov.ua

Китайці до закінчення контракту мають менше двох тижнів, але досі саботують будівництво дороги.

Сьогодні, 23 травня, голова Хмельницької обласної державної адміністрації Вадим Лозовий провів нараду щодо стану доріг області. Найгострішим питанням досі залишається проблемний автошлях на Летичів, який будує китайська компанія «Сіньцзянь Комюнікейшн Констракшн Ґруп». З нею, через невиконання обов’язків, Світовий банк вирішив припинити договір. Щоб зрозуміти, що з нею буде далі, на нараду запросили представників китайської компанії та Алі Ходжаті з фірми «Рендел», яка здійснює технічний нагляд за дорученням міжнародної фінансової установи.

За словами Вадима Лозового, китайський підрядник, який свого часу виграв тендер на будівництво дороги, мав би завершити проблемний відрізок до травня цього року. Проте, через систематичне саботування робіт, автошлях досі не закінчено. 20 травня Світовий банк повідомив «Сіньцзянь Комюнікейшн Констракшн Ґруп» про припинення контракту через невиконання робіт. До 2 червня китайці мали б завершити укладання другого шару асфальту, проте компанія вирішила цього не робити.

Вадим Лозовий на нараді обговорив майбутнє дороги на Летичів

«Дорога на Летичів опинилася під загрозою руйнування», — Вадим Лозовий. Фото: автора

«Китайці досі не поклали другий шар асфальту. Проте, вже бачимо, що автомобілісти починають їздити незавершеною дорогою. Виникає небезпека, що ми повністю втратимо її. Наразі, за попередніми оцінками, ми збудуємо дорогу через два роки. Для цього ще потрібно знайти нового підрядника. Більше того, через перепад рівня між дорогами є небезпека для життя людей», — підкреслив Вадим Лозовий.

Також загрозу життю людей можуть становити незавершені земельні роботи. Їх потрібно законсервувати.

Голова облдержадміністрації під час наради не стримував емоцій, адже інженер «Сіньцзянь Комюнікейшн Констракшн Ґруп» фактично не відповів на жодне з поставлених питань. «Ми не готові зараз відповісти. Зверніться до юристів нашої компанії», — повторював іноземець. Зрештою Вадим Лозовий попросив китайців покинути нараду.

Китайська компанія продовжує ігнорувати власні зобов'язання щодо ремонту дороги

Китайці не відповіли на жодне із запитань Вадима Лозового. Фото: автора

Алі Ходжаті зазначив, що китайська техніка досі перебуває на проблемному відрізку, проте не працює. Щоб покласти другий шар, підряднику потрібний бітум, якого у нього наразі немає.

«Покласти другий шар може й інший підрядник. Для цього не обов’язково проводити додатковий тендер, його можна визначити з погодження Світового банку. Крім того, фінансова структура стягне компенсацію витрат за незавершені «Сіньцзянь Комюнікейшн Констракшн Ґруп» роботи на користь нового підрядника», — додав Алі Ходжаті.

Начальник Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області Петро Гнидюк розповів, що за приблизними підрахунками укладання другого шару асфальту коштуватиме 28 мільйонів гривень. Натомість китайська компанія під час проведення тендеру занизила собівартість робіт і оцінила цю частину будівництва дороги у майже 15 мільйонів гривень.

«Щоб врятувати дорогу, потрібно змусити підрядника покласти другий шар асфальту або хоча б загородити її від транспорту, — розповідає Петро Гнидюк. — Якщо вони не встигають виготовити бітум для покладання асфальту, на Хмельниччині працює три заводи, які можуть впоратися з цим завданням впродовж декількох днів».

Зрештою Вадим Лозовий вирішив зустрітися з компетентнішими представниками підрядника, щоб вирішити спірні фінансові питання. Далі, швидше за все, доведеться шукати підрядника для завершення не лише повного будівництва дороги, а й для укладання другого шару асфальту.

 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення
  Так  Ні, дякую