clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwayt

Ми перевірили: як у хмельницьких тролейбусах «працює» електронний квиток

Ось так виглядає наліпка з кодом, завдяки якій можна придбати електроний проїзд у тролейбусі. Щоправда, поки що ця система не працює

Ось так виглядає наліпка з кодом, завдяки якій можна придбати електроний проїзд у тролейбусі. Щоправда, поки що ця система не працює. Фото: автора

Вже у 27 тролейбусах з’явилися наліпки з QR-кодом, аби пасажири могли розрахуватися за проїзд, не витрачаючи готівки.

Для того, що сплатити 2,5 гривні за проїзд у тролейбусі в Хмельницькому, потрібно мати в кишені цю суму. Та днями в «рогатих» почали з’являтися стікери з QR-кодом, завдяки чому пасажири мають змогу заплатити за проїзд у безготівковий спосіб.

Якщо людина є клієнтом «Приватбанку», має смартфон зі встановленим додатком «Приват24», на його банківській картці є, як мінімум, 2,5 гривні, то… вона теоретично може не доставити з кишені необхідну суму за проїзд.

На наліпках, які є вже в 27 тролейбусах, детально описано, як можна сплатити за проїзд. Заходите в «Приват24», скануєте QR-код, оплачуєте та показуєте кондуктору електронний квиток. Та чи все так просто? Журналіст сайту «Є» перевірив.

На зупинці «Олімпійська» стояв тролейбус, який зламався. Побачивши наліпку в салоні, запитав дозволу в кондуктора увійти та спробувати заплатити за проїзд через QR-код. «А хтось сьогодні вже платив у такий спосіб?», - запитую. «Ні», - відповідає кондуктор. Вмикнувши інтернет на смартфоні, увійшовши в «Приват24», скануємо код… Спроба №1 – операція не проведена, збій системи. Спроба №2 – те саме. І таких спроб було десять. Всі невдалі.

Йдемо на іншу зупинку та чекаємо на тролейбус. Приїжджає, заходжу і… Йдучи з середніх дверей до кабіни водія, де розміщений стікер з QR-кодом, чую голос кондуктора: «Що у вас за проїзд?». «Хвилинку, - пояснюю. – Ось зараз заплачу через смартфон». Склалося враження, що кондуктор не зрозуміла, що мав на увазі пасажир із смартфоном у руці. Спроба №1, №2… не оплачується. «А, що воно таке?», - чую запитання від кондуктора. «То спеціальний код і будь-хто, в кого є смартфон та «приватівська» картка може не давати вам гроші за проїзд, а заплатити через інтернет», - пояснюю. «Перший раз таке чую», - відповідає жінка. «Так така система працює, до прикладу, в Львові», - продовжую. «Так може це хтось пожартував і наклеїв у нас?», - дивується кондуктор. Та, коли журналіст показує, що на стікері є герб Хмельницького, розводить руками та каже: «Не знаю. Нам нічого ще не пояснювали».

Виявляється, система електронних квитків ще просто не працює. «Ми лише почали клеїти відповідні стікери в тролейбусах, - каже директор КП «Електротранс» Віктор Паламарчук. – Коли вони будуть в усіх тролейбусах, а це думаю вже буде наступного тижня, тоді й запрацює. Ну, і кондукторам проведемо інструктаж».

У «Приватбанку» точної дати запуску системи не називають. Прес-служба банку лише розповсюдила пояснення Віталія Якубовського, керівника Бізнесу платежів та переказів Південно-Західного регіонального управління «Приватбанку» як працюватиме система: «Під час поїздки оплачений квиток потрібно буде «закомпостувати» прямо в смартфоні та пред'явити кондуктору або контролеру. Процес оплати проїзду та компостування квитка займає від 20 до 40 секунд, в залежності від якості зв'язку. До того ж, такий спосіб розрахунку виключає можливість зловживань із повторним використанням закомпостованих квитків».

До речі, з міського бюджету на провадження цієї системи гроші не витрачалися. Але… «Наприкінці кожного місяця ми будемо відраховувати «Приватбанку» по 12,5 копійок за кожен проданий електронний квиток», - каже Віктор Паламарчук.

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео




Архів новин

<<Квітень 2017>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30