ye-logo.v1.2

У Хмельницькому придумали, чим зайняти молодь

Суспільство 2265
khmelnytsky.com
Фото: khmelnytsky.com

Задля реалізації проекту конкурсу соціальної реклами для молоді у нашому місті згуртувалися міська влада і недержавні організації.

Конкурс соціальної реклами організувало управління молоді та спорту Хмельницької міської ради. Ініціював його проведення комітет з питань молоді та спорту новообраної громадської ради при виконкомі Хмельницької міської ради. Координатором проведення тренінгових занять є член комітету, молодіжна активістка Ірина Онуфран. Головним партнером конкурсу стала недержавна організація – Хмельницький благодійний фонд “Хесед Бешт” під керівництвом Заслуженого працівника соціальної сфери України Ігоря Ратушного.
Хмельницький благодійний фонд “Хесед Бешт” вже не вперше бере участь у подібних заходах. Два роки тому, на базі общинного центру «Тхія», проходив міський конкурс соціальної реклами, при фонді існує фандрейзингова група та діє представництво жіночої організації “Проект Кешер”, які займаються розробкою та впровадженням різнотипної соціальної реклами. Тому співпрацю Фонду і міської ради в напрямку розвитку соціальної реклами у молодіжних колах можна вважати традиційною.
Конкурс соціальної реклами передбачає створення представниками молоді зразків зображувальної реклами, спрямованих супроти злісних ворогів сучасного суспільства: згубних звичок, наркоманії, ранньої безвідповідальної вагітності, насильства та інших негативних чинників. Щотижня для усіх бажаючих учасників проходять тренінгові заняття у приміщенні общинного центру “Тхія” за участю експертів рекламного бізнесу та дизайнерів, а також представників фандрейзингової групи ХБФ “Хесед Бешт”. Спільно організатори та учасники конкурсу намагаються знайти нові методи заохочення громадян вести активний та здоровий спосіб життя, кидати непотрібні звички та формувати здорове суспільство.
Провідним консультантом тренінгових занять, організатори запросили директора рекламної агенції “Марік” Віталія Марченка – молодого, але вже досить успішного працівника рекламної сфери. Ось як він прокоментував дану ініціативу: “Мудрий вислів каже: “Робити гроші без реклами може лише монетний двір”. Соціальна реклама не покликана заробляти кошти, але вкорінювати позитивні зрушення в суспільстві – цілком здатна. Виступаючи перед аудиторією, яка зібралася на тренінг, я помітив їхню зацікавленість даною темою. За першої зустрічі вони ловили все “на льоту”, а другого разу вже прийшли зі своїми напрацюваннями. Завдяки активній молоді я розумію, що не все так погано у нашій країні. Є ті люди, які хочуть і будуть робити все задля кращого життя і розвитку нашої держави. Особисто я це вітаю і постараюся посприяти їм, передаючи власний досвід у створенні реклами».
Про результати конкурсу стане відомо вже зовсім скоро. Охочі взяти участь у ньому ще можуть подати свої роботи, звернувшись за всіма відповідними роз’ясненнями до управління з питань молоді та спорту міської ради або до ХБФ “Хесед бешт”. Організатори та учасники певні, що зусилля будуть винагороджені. І якщо соціальна реклама не зможе перебудувати суспільство повністю, то все ж внесе свої позитивні зрушення у загальну ситуацію.
 

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую