clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail

“Важкі” поїздки: як працюють валідатори у тролейбусах і кому вони вигідні

Тепер у тролейбусах не видають

Тепер у тролейбусах не видають "щасливих" квиточків. Фото: автора

Від минулого понеділка, 17 липня, у тролейбусах Хмельницького кондуктори видають квитки за допомогою валідаторів.

До того дня, протягом кількох тижнів кондуктори користувалися ними в тестовому режимі. Зізнаються, з паперовими квитками було простіше.

“Сам валідатор не важкий, але за вісім годин роботи, носити його дуже важко”, — зізнається кондуктор тролейбуса №11.

Натомість чоловік, що обілечує пасажирів тролейбусу №2А каже: «Мені не важко його носити, правда у руці тримати не зручно».

Для жінок нові умови роботи теж неоднозначні. Пані, яка обілечує пасажирів на маршруті №11, каже в руках валідатор носити незручно, а на шиї дуже важко, бо до кінця дня болить і шия, і спина. Хоча зазначає, і руки вільніші, не траба постійно носити квиточки і рахувати їх.

Директор комунального підприємства «Хмельницькелектротранс» Віктор Паламарчук зізнається, що під час нововведення, настрої серед працівників були досить емоційні.

«Ми передбачали, що з 150 осіб звільниться 15-20 кондукторів, але, натомість, звільнилося лише два, та й то лише ті, що мали пенсійний вік. Працівники, які були незадоволенні нововведенням і підбурювали усіх, 17 липня взяли в руки валідатори і пішли тихо працювати», - каже Віктор Анатолійович.

За три дні роботи нової системи є результати, зізнається очільник підприємства.

«Хоча зараз спостерігається зниження пасажиропотоку, ми за три дні маємо збільшення виручки. Причина тут очевидна – кондуктори перестали перепродавати квитки. Хоча я за руку нікого не ловив, але всі ми знаємо, що вони люблять цим погрішити», - каже Віктор Паламарчук.

За словами директора підприємства, якщо прості квитки кондуктори могли перепродавати і виручку класти до своєї кишені, то відтепер на чеку зазначений маршрут, дата та час продажі. Якщо протяжність маршруту в середньому 50 хвилин, то контролери відразу бачать, що квиток попередньої продажі. Тому кондуктори перестали цим грішити.


Надія Свінціцька.

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 12.12.2017
купівля
продаж
Міжбанк
$
27.1
27.13
31.97
31.99
0.46
0.46

Гарячі лінії

> <

Архів новин

<<Грудень 2017>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31