clear-dayclear-nightcloudyfogpartly-cloudy-daypartly-cloudy-nightrainsleetsnowthunderstormwind emailfbgpinstokrsstgtwvibervkwaytSkypeWhatsappViberPhoneMail

Чек-лист по запуску інтернет-магазину: як нічого не упустити

Як в Україні відкрити інтернет-магазин і не прогоріти

Ще 10 років тому можна було просто створити сайт з каталогом товарів, зробити для нього універсальний дизайн і добре заробляти на онлайн-продажах. Сьогодні ситуація кардинально змінилася.

Тепер Інтернет - це жвавий майданчик, де сотні продавців пропонують один і той же товар. Щоб в таких умовах запустити свій 101-й магазин і пристойно заробляти на продажах, потрібно не просто добре постаратися, а знати кілька секретів успішного старту.

Підготовчий етап: вибір CMS і хостинг провайдера

Сьогодні створюють інтернет-магазин з нуля тільки великі компанії, яким необхідний унікальний функціонал високої складності. Стандартні проекти, де планується розміщувати десятки тисяч товарів, вигідніше створювати на CMS (система управління контентом, "движок").

Популярними CMS сьогодні є:

- CS-Cart;
- 1С-Бітрікс;
- Shop-Script;
- Magento.

Ці CMS мають зручну адміністративну панель для роботи з контентом і весь необхідний для сучасного магазину функціонал. Для запуску нічого не потрібно допрацьовувати, залишається тільки підготувати унікальний дизайн.

Коли сайт вже створений, для нього потрібно вибрати надійний хостинг. Це дуже важливий етап, оскільки вибір хостинг-провайдера впливає на швидкість роботи сайту та його постійну доступність. Експерти з компанії FREEhost.com.ua рекомендують вибирати хостинг укр, сервери якого розміщені в Україні, що дозволяє забезпечити максимально швидке з'єднання та (в разі проблем) - просте спілкування з техпідтримкою.

У свою чергу розміщення іноземною хостингу спричинить складність з офіційним оформленням договорів і викличе додаткові питання пошуковиків, мовляв чому основна цільова аудиторія в Україні, а сайт базується за кордоном?

Аналіз ніші, товарів і конкурентів

Після вибору CMS і хостингу необхідно проаналізувати обрану торгову нішу, щоб дізнатися методи просування конкурентів, провести порівняння цін на аналогічні товари, розробити свої переваги й вигоди, підготувати унікальну торгову пропозицію (УТП) для свої майбутні клієнтів.

ВАЖЛИВО: Не плануйте займатися рекламою самостійно. Поєднувати управління магазином і роботу над його рекламою просто не вдасться. В одній з областей обов'язково будуть упущення. PR і просування слід довіряти професіоналам - рекламній агенції з хорошою репутацією.

Юридичне оформлення бізнесу

В Україні торгувати через інтернет-магазин можуть тільки офіційні підприємці. "Якщо ви не знаєте, який вид підприємництва оформити, знадобиться консультація юриста для бізнесу. Спеціаліст оцінить обсяги планованих продажів і підкаже, який формат бізнесу найбільш вам підходить - ФОП або ТОВ", - відзначили в юридичній компанії SLS Group.

Запускаючи магазин в умовах високої конкуренції пам'ятайте: ви повинні відразу вигідно виділитися на тлі конкурентів, але тільки не за допомогою низької ціни. Шукайте "больові точки" цільової аудиторії і намагайтеся їх максимально задовольнити. Тоді люди будуть купувати у вас, навіть якщо ціна на товар буде вище, ніж у конкурентів.

Система Orphus
Помітили помилку в тексті? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter
Коментувати:
Коментарів - 0:

Популярні новини

Останні новини

Останні фото та відео



Курси валют на 16.11.2018
купівля
продаж
Міжбанк
$
27.77
27.79
31.38
31.4

Архів новин

<<Листопад 2018>>
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30