Гаряча тема:
- Війна
Режисер з Кам’янця-Подільського посів призове місце у спецпроекті фестивалю «Кіномедіа»
Андрій Заєць – серед призерів конкурсу соціальної реклами про вибори.
Молодий режисер з Кам’янця-Подільського відзняв мотивуючий ролик про важливість свідомої участі молоді у Президентських виборах, з яким взяв участь у спецпроекті фестивалю «Кіномедіа».
«Посів третє місце в конкурсі соціальної реклами про «Останні аналогові вибори в Україні». А ще ролик був невеличким тизером до «Одного разу в місті на камені», де було використано кадри з художнього фільму і в якому тема сучасної політики в Україні теж гостро відображена», - написав у дописі на своїй сторінці в Інстаграм Андрій Заєць.
Як повідомляють організатори проекту, «Останні аналогові Президентські вибори» - це спецпроект фестивалю «Кіномедіа», мета якого – мотивувати молодь брати активну участь у виборах, просувати ідею здійснення усвідомленого вибору під час голосування, стимулювати молодих людей до критичного аналізу програм кандидатів та підвищити обізнаність щодо того, як діяти у період передвиборчої агітації і на виборчих дільницях.
Серед основних вимог до відеороликів в рамках спецпроекту були: тривалість до 2 хвилин, відповідність тематиці і в роликах не можна було використовувати символи, образи, імена, та будь-які інші посилання на дійсних та колишніх українських кандидатів в президенти, політиків та партії.
Підписатися на канал "Є" в Youtube
Тільки зареєстровані користувачі мають змогу залишати коментарі!
Будь ласка, зареєструйтеcя або виконайте вхід під своїм акаунтом!
Переваги зареєстрованих користувачів
Зареєстровані користувачі користуються перевагами: