ye-logo.v1.2
30 Травня, 2020

В умовах карантину потрібно підтримати інформаційну безпеку — звернення видавців до центральної влади

Суспільство 1378
Видавці переконують, що місцеві ЗМІ є джерелом місцевих новин для 70 відсотків населення країни
Видавці переконують, що місцеві ЗМІ є джерелом місцевих новин для 70 відсотків населення країни. Фото: ілюстративне pixabay.com

Вони просять уряд, парламент і президента підтримати низку їх вимог.

Представники Української асоціації медіа бізнесу, Національної спілки журналістів України та Асоціації незалежних регіональних видавців України опублікували відкрите звернення до органів державної влади. Воно стосується питання забезпечення інформаційної безпеки населення під час карантину.

Згідно з текстом звернення, місцеві друковані засоби масової інформації є джерелом місцевих новин для 70 відсотків населення України. А якщо додати й інформаційні ресурси, які створюють та наповнюють саме видавці, ця цифра буде навіть більшою.

«В умовах пандемії все більше країн світу, крім першочергових невідкладних заходів у боротьбі з COVID-19, створюють умови для доступу своїх мешканців до преси як до соціально важливого ресурсу. Відповідно необхідно запровадити низку заходів для своєчасного й безперебійного інформування громадян України, для забезпечення їх доступу до якісної інформації», — йдеться у зверненні.

До теми: Де на Хмельниччині купити газети

Тому видавці, об’єднані в Українську асоціацію медіа бізнесу, звертаються до уряду, Верховної Ради України та президента України з наполегливим проханням підтримати першочергові заходи:

1. Внести пресу до переліку товарів, доступ до яких має бути забезпечений через працюючі мережі продуктових магазинів та супермаркетів.

2. Внести точки роздрібного продажу преси до переліку об’єктів інфраструктури, які мають працювати та забезпечувати інформаційну безпеку в Україні. Більшість кіосків торгують сьогодні також засобами особистої гігієни (маски, антисептики), розміщуються на вулиці, є практично закритими приміщеннями, де контакт продавця та покупця набагато менший, аніж покупця та кассира у супермаркеті.

3. Відкрити можливість безперебійного перевезення преси від друкарень до точок роздрібного продажу для компаній, які спеціалізуються на пресовій логістиці.

4. Розширити перелік місць, де може здійснюватися торгівля пресою. Додати пресу до асортименту супермаркетів та аптек.

5. Отримати від Укрпошти гарантії своєчасної доставки преси передплатникам. Вирішити в оперативному порядку можливість тимчасового (на період дії карантину) зниження тарифу на доставку періодичної преси.

6. У часи рекордного падіння рекламних доходів усіх медіа та для запобігання припинення виходу видань — запровадити податкові канікули для редакцій медіа — тимчасово скасувати податок на доходи для працівників редакцій (ПДФО) та ПДВ з продажу преси. Встановити на період дії карантину пільгову оренду для редакцій та для кіосків преси – 1 гривня на місяць.

7. З метою підтримки редакцій місцевих видань — розмістити у газетах місцевої сфери розповсюдження соціальну рекламу за рахунок коштів бюджетів, виходячи з вартості 1 гривня за один екземпляр тиражу за передплатою. Таким чином передплатники місцевих видань гарантовано отримають достовірну інформацію від уряду та МОЗ (понад 50% яких — це літні люди в зоні найвищого ризику смертності від коронавірусу). Така дія буде найбільш успішною, бо убезпечить літніх людей, підтримає найбільш вражені кризою місцеві газети та буде дуже ефективною таргетованою комунікацією для Кабміну.

Президент Громадської спілки «УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МЕДІА БІЗНЕСУ» Погорелов Олексій Валерійович

Президент Асоціації Незалежних Регіональних Видавців України Човган Олександр Юрійович?

Голова Національної Спілки Журналістів України Томіленко Сергій Антонович

Медійники зазначають, що це звернення є відкритим і кожен може підтримати його, перейшовши за посиланням.

Коментарі:

До теми

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Останні оголошення

Віддалена робота

  Так  Ні, дякую