ye-logo.v1.2

Суд може заборонити хмельницькому «Електротрансу» придбати тролейбуси від «Богдана»

Суспільство 3304
У Хмельницькому вже є два тролейбуси луцького заводу. Чи буде ще два - поки невідомо
У Хмельницькому вже є два тролейбуси луцького заводу. Чи буде ще два - поки невідомо. Фото: ua-travels.livejournal.com

Комунальне підприємство заключило угоду на суму понад вісім мільйонів гривень із «Автоскладальним заводом №1» ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс». Та це ще не означає, що саме луцькі тролейбуси з’являться в Хмельницькому.

Ще в травні цього року хмельницьке комунальне підприємство «Електротранс» провело тендер на закупівлю двох нових тролейбусів. Після розкриття конкурсних пропозицій, стало відомо, що продати хмельничанам нові «рогатики» зголосилися п’ять підприємств: ТОВ «Спец-Ком-Сервіс» із Київщини, «Автоскладальний завод № 1»  ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс» із Луцька, ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс» зі Львова, ТОВ «Укрпастех» із Києва та ПрАТ «Чернігівський автозавод». Переможця ж визначили за найменш запропонованою ціною.

Найдешевшими тролейбусами стали ті, які запропонувала компанія «Богдан», співвласником якої  був діючий Президент України Петро Порошенко. «Автоскладальний завод №1» ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс» запропонував два тролейбуси за 8 мільйонів 265 тисяч гривень. До прикладу, наступна дешевша пропозиція була від «Чернігівського автозаводу» - 9 мільйонів 790 тисяч гривень. Переможця оголосили ще 12 травня. Угоду ж мали підписати впродовж 30 днів, але цього не сталося.

Справа в тому, що один із учасників торгів - ТОВ «Укрпастех» звернувся зі скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. На думку представників фірми, яка хотіла продати «Електротрансу» тролейбуси за понад 9,8 мільйони гривень, замовник – «Електротранс», порушив процедуру закупівлі. Кияни вимагали зобов’язати хмельничан скасувати рішення про акцепт пропозицій конкурсних торгів. А все через те, як сказано в скарзі, що відповідно до умов документації конкурсних торгів пропозиція конкурсних торгів супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі застави (внеску на рахунок «Електротрансу») на суму 100 тисяч гривень, що перераховується на рахунок замовника не пізніш, як за три робочих дні до фактичної дати розкриття пропозицій. За твердженням «Укрпастеху», дату розкриття було призначено на 5 травня, тому останньою датою застави було 27 квітня. Переможець торгів вніс заставу 28 квітня. «Електротранс» у своїх поясненнях по скарзі підтвердив, що «богданівці» внесли заставу 28 квітня. Але «не пізніше» означає навіть на третій робочий день. А тому застава, на думку замовника, була внесена вчасно.

У підсумку, антимонопольники незадовільнили скаргу «Укрпастеху» і днями «Електротранс» уклав угоду з «Автоскладальним заводом №1» ПАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс», за якою нові два тролейбуси повинні з’явитися в Хмельницькому до 31 серпня. Утім, це не означає, що з’являться. Адже скаржник ще має право звернутися до суду та оскаржити тендер. Тоді, незалежно від результату судового розгляду, тролейбуси можуть приїхати до Хмельницького пізніше, оскільки триватиме судова тяганина.

Коментарі:

Інформація з інших ресурсів

Популярні новини

Новини Хмельниччини
Останні оголошення
  Так  Ні, дякую