Гаряча тема:
- Війна
А щодо ілюзій, то вже про найпоширеніші. Про ті, що було б, якби демократичні сили об'єдналися, якби, якби, якби...
Було б ще гірше, бо ми гірші за них. І якщо є брехня у мові - то це гріх непростимий. Бо якщо силою, примусом, законом тим чи іншим, а не честю, то кількість партій ні в яку якість не перейде. Нечисть сильна купою, одинаки -долею. І їх єднає не показове покаяння, а мовчазна молитва до неба.
І якщо вдалося мені, українцеві, дістатися того віку, де поетів більших і кращих повбивано і постріляно, то, може, то вже чорні літа ведуть мене кобзарськими стежками?
Але якщо ви шалієте, то я сидю собі під грушею, п'ю чи співаю, чи те саме по тому самомому, слухаю, як надходить гроза і прошу, щоб усі були живі.
І мова мені - молитва, і я їй - як зночіла, заблукала дитина.
Мово-пораднице, мово-мамо, мово-земле, мово-небо, мово-всепрощаюча і всепростима, ти й поза моїми устами була і будеш.
То їх, що кусають одне одного, як мухи на Спаса, час полічений.
Оте виздихаюче покоління хай собі ще посмердить голосом, мені аби тілько ти була і по мені, і по них.
Якось так стається, що де б не був - чи у Садовому, чи Берегелях, Кліщові або Черепівці, Вербівцях чи Калинівці - обов'язково там є або жид, або кацап.
І то не за походженням, а за розмовою. Де матюк матюка не встигає догнати, де за злостивою спробою якось тебе підманути, взяти по гостині з твого стола щось ще у свою непролазну кишеню, криється щось таки гидке, як справляння невідкладної нужди під твоїм і своїм порогом.
І чого їх, отих подичавілих несусвітників, називають кацабами, жидами?
Що ті нації винні перед нами, хохлами, які дичавіють так само?
Чи ми рештою - решт, усі собою переобтяжили землю?
І до чого тут я чи ти. Лишаймо плац, на якому муштрують, тому, хто муштрується.
Оті матюкливі дівчаточка, оте безвір'я і некрів'я - не моє майбутнє, і не твоє.
Бо шлях не гірший і не кращий. Інший.
Попередні записи:
За дві криниці до прірви. Частина 1
За дві криниці до прірви. Частина 2
За дві криниці до прірви. Частина 3
За дві криниці до прірви. Частина 4
За дві криниці до прірви. Частина 5